Jestli si to pamatuji dobře, tak 225 se dávalo na těch se starým typem štelovacích šroubů a velkým magnetem a 180 na těch novějších s menším magnetem.Daniel.n93 píše:Na jakých motorech se to nastavolvalo na 225 a na jakých na 180?
VW Golf TDI AJM zvuk po výměně turba a oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Pro AJM jsem jiný postup než na 180 nikde neviděl, a to pro oba typy magnetu i styl šroubů+čepů. Jestli starší verze ELSA při nástupu PD techniky byla opatrnější a psala 225, tak to novější verze změnily na 180 225 mělo platit pro ATD, ASZ, AWX, AVF podle DP z 12/2003, jak je to nyní nevím ...
Diskuse běžela tady
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/!VeeNv5Q26Opl/demontaz-a-montaz-sdruzeneho-vstrikovace-pdf