Opel Astra - po vymene hlavy tuka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opel Astra - po vymene hlavy tuka
Ahoj prijel ke me opel atra H 1.7cdti 74kw.U auta byl problem ze se po ujeti pak km vylitala voda,a strasne to tlakovalo.Voda byla ve vyfuku a vse slo do expanzky.Za cca 3km byla expanzka venku voda.Kdyz dojel domu a nechal do rana vystidnout motor,otevrel rano vicko od expanzky tak voda vylitla ven i kdyz auto bylo studeny a stalo do rana. On stim jezdil 3 nedele a kazdy den dolival vodu.
Ja jsem zjistil po vyndani hlavy ze je praskla a ze na 2 valci je vylesteny pist,ostatni byly cerny od spalovani.Po vyndani hlavy bylo trosku vody na dne pistu 2 valce.
sehnal jsem uplne novou hlavu,chlapek mi udelal hlavu ( ventily puvodni ze stary hlavy,novy simerinky na ventilech,ventilovy vule mi udelal. Vse jsem namontoval.Ale je problem. Ponastartovani motor bezi rovnomerne,ale je hlucny a za motorem neco tuka. Rezonuje to po celem motoru,jelikoz je motor i sani kovove. vypada to jako ze to jde za motorem,ale vetsi hluk jde spise ze spod motoru jakoby od kliky.Sundal jsem vanu a vule jsem zadny nezjistil.Muze byt problem ze by byla ohla ojnice a nebo vytluceny pistni cep kvuli vode?
jinak auto melo pekny vykon do mirneho tahleho kopce 150km/h.
Ja jsem zjistil po vyndani hlavy ze je praskla a ze na 2 valci je vylesteny pist,ostatni byly cerny od spalovani.Po vyndani hlavy bylo trosku vody na dne pistu 2 valce.
sehnal jsem uplne novou hlavu,chlapek mi udelal hlavu ( ventily puvodni ze stary hlavy,novy simerinky na ventilech,ventilovy vule mi udelal. Vse jsem namontoval.Ale je problem. Ponastartovani motor bezi rovnomerne,ale je hlucny a za motorem neco tuka. Rezonuje to po celem motoru,jelikoz je motor i sani kovove. vypada to jako ze to jde za motorem,ale vetsi hluk jde spise ze spod motoru jakoby od kliky.Sundal jsem vanu a vule jsem zadny nezjistil.Muze byt problem ze by byla ohla ojnice a nebo vytluceny pistni cep kvuli vode?
jinak auto melo pekny vykon do mirneho tahleho kopce 150km/h.
hlava uplne nova,ventily zabrouseny,a vule udelany.zde se to dela podlozkama.jinak jsem daval pisty do HU a mel sundany viko a jeste mackal ventily niz a maji mezi pistem a ventily jeste vuliroman1648 píše:Teoreticky to samo možný je,aby spíš neťukal ventil o píst, ale to se mě taky nezdá říklas hlava nová a vůle udělaný..
a kde to spis hledat? zkousel jsem ojnici na klice a nepripada mi ze by to melo vuli.zkousel jsem aby se mi nekdo oprel nahore o pist pres diru od vstriku a ja sel zespodu.poprve to vuli melo ale ted ne.jak to zjistit kdyz tam mam hlavu? uz jsem z toho auta hotovek :-(nechce se mi zbytecne sundavat hlava:-(roman1648 píše:Tak to jo tim to nebude...takže asi bude fakt ťukat něco na spodku, hele na druhou stranu žádnej div jestli to bylo stokrát uvařený, za to si může majitel sám..
nevis jakej je o krouzek ns vstriku u tohodle motoru?nemohl jsem vyndat vstrik ze stary hlavy tocit do stran sel,ale nahoru ne.Pak jsem ho vyndal i ze sachtou ale o krouzek byl KO,tak jsem tam dal podobnej,myslis ze by to mohlo bouchat ono?hansdob píše:Hledat badat hodiny nebo cely rozdelat. 1,7dti,cdti vydrzi mrak ale kdyz se do nej leze je potreba projit vse je nachilnej i na detaily.
Osobne si typnu ze klepe volnej vstrikovac.
Ta voda dělá pěkný bordel, nejdřív bych zkusil bez žhaviček ručně pomalu protáčet motor a poslouchat nebo zjištovat, zda u všech válců je situace stejná...Pak bych tam dal žhavičky, stejně ručně bych zkoušel kompresi a také poslouchal..A pak zkusit "odpojit" při běhu jednotlivý válec, zda to nezmizí..Jelikož je tady mechanika na zvedátkách, tak nic nebude potencionální poťukávání pohlcovat..Pokud bude mít ten válec co byl utopen jakoukoliv odchylku od těch ostatních, bude muset píst s ojnicí ven..Jinak jak píše hansdob , klepající vstřik je zakuklený průser, já kvůli tomu kdysi dělal kompletní go a po natočení jsem byl zase tam, co předtím...
nepropadat panice...