Octavia 1 Větší brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Octavia 1 Větší brzdy

Příspěvek od Rhadley »

Zdravím, co je potřeba vse překopat abych tam mohl dat větší brzdy jak dopredu tak i dozadu?? ... Rok vyroby: 2000... díky všem za rady
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

komplet tehlice, brzdiče, krycie plechy, kotúče, dosky. Veľmi často sa to predáva aj ako set na prestavbu, napríklad z octy RS, golf GTI, atď, vlastne všetko nad 85kw malo vpredu aspoň 288 mm brzdy
Rhadley
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 31 říj 2017, 13:21

Příspěvek od Rhadley »

Ok Ok díky 😉
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

aby to mělo smysl tak dopředu minimálně 312mm a dozadu dát 256mm........takže komplet kit RS ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Podla toho ake chces :D das tam asi vsetko na fotke je 350x34mm

ale klasika je skok na 312mm najlepsiObrázek
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

288 předek myslím v klidu stačí.. pokud to nebude mít 150kW a i tak by to možná stačilo.. rozdíl 288/312 mi nepřišel extra znatelný.. ani 256 na zadek .. to se víc dá asi nahonit dobrou kombinací deska/kotouč

s tím že na 312 nedáš 15ky kola..
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Vici píše:288 předek myslím v klidu stačí.. pokud to nebude mít 150kW a i tak by to možná stačilo.. rozdíl 288/312 mi nepřišel extra znatelný.. ani 256 na zadek .. to se víc dá asi nahonit dobrou kombinací deska/kotouč

s tím že na 312 nedáš 15ky kola..
Vici vcom sú tie R15 také dobré oproti R16 čo su minimum pre brzdy z Octavia 1 RS.Jedine pre R 15 je cena.Auto nad 100 Ps nemá čo robiť na tak vysokom profile a to sa týka aj bezpečnosťi.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak třeba to,že na zimu bohatě stačí 15ky a pneu jsou levnější
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Obrázek
Nemám problém s tim jezdit ostře a to má 160 ps a krutě vysoký profil :-)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To bych chtěl vidět tu ostrou jízdu na těchto diagonálkách. Za pět minut trápení by byl ten bílej lem do půlky oškubanej. 😉
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Vici píše:tak třeba to,že na zimu bohatě stačí 15ky a pneu jsou levnější
Súhlasím jedine že sú pneu R15 lacnejsie.Vzime nieje vždy iba sneh, kaša a dážď.Ked je sucho sú 205/55 R 16 určite lepšie a pri tých Nm a PS dokážu lepšie preniesť výkon na cestu aj auto je stabilnejšie.Mal som R15 viem aký je to rozdiel.A kto tvrdí opak klame.Prirovnal by som to k brzdám 280mm a 288mm.Plochu platničky neoklames😉
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

marena tdi píše:Obrázek
Nemám problém s tim jezdit ostře a to má 160 ps a krutě vysoký profil :-)
Ľudia tu dávajú kopec peňazí do úprav výkonu stability podvozka bŕzd a potom obuju R15 naj niake chiny 😂 lebo R16 sú drahsie.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Rendolfek
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 08 úno 2013, 08:07

brzdy

Příspěvek od Rendolfek »

kdyby byl zájem mám doma komplet 312mm.info sz
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

u čeho neoklameš plochu platničky? 😀

pokud to auto opravdu jede tak i 205/55/16 je rozmer na prd ☺
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Tak bavime sa tu o zamene brzd z 280mm kotuca za 288mm alebo 312mm a myslim si ze plocha platnicky je odost rozdielna.Tak isto aj brzdna plocha 288 ci 312mm kotuca.Ja som chcel len poukazat nato ze tak ako je rozdiel v 195 65 R15 a 205 55 R16.
Za dalsie bavime sa tu o uprave auta na vyssi vykon s vacsimi brzdami lepsim podvozkom atd. a rada nehat R15?
Ano ak auto naozaj ide to je tak 200 a viac PS podla stylu jazdy aj 205 50 R17 na zimu s niakymi Brembo 323mm brzdami nieje zly napad.
Ja som reagoval na lahku úpravu auta aka sa tu spomina.
Ale R15 na 65 profile?Tieto auta sa vyrobili 2000 roku aj skor aj neskor ale je tomu uz 18 rokov co sa aj v Pneu coto pomenilo.Pokial niekto ma z 240Nm 400Nm.Ved aj Octavia 1 RS co ma 180Ps ma v zakalde R16 a odost lepsi podvozok ako 66Kw octavia nie? tak R15 nedava zmysel.
Argument lebo to na zimu staci?Este ze tam nejde dat daco mensie :D
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“