mrecedes 208D rozvody hlava

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

mrecedes 208D rozvody hlava

Příspěvek od pitypaldy »

Zdravím,

mohl by mi někdo poradit jak u toho demontovat hlavu
Nejsem si jist jestli je nutné rozebrat prsa na motoru pro zpětné nastavení řetěz.rozvodů.

vačku nastavím na risku, jenž je na mostku vačky a klika je je nastavena na 15 stupních. Nejsem si jist zdali lze demontovat hlavu bez rozpojení řetězu a jak na vodící lištu řetězu bez napínáče

Děkuji za případné rady od zkušenějších
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je motor 220 D , ne? Nic se nemusí rozpojovat , řetěž se spustí dolů, to uvidíš, snaž se, aby ti řemen nespadl z kola pohánějící čerpadlo..Takže nastav motor na značku na vačce, píst do Hů , vyndej kolo vačky, na řemen si dej drát, spusť jej dolů mimo hlavu, povol šrouby a hlavu vyndej..
nepropadat panice...
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

mrecedes 208D rozvody hlava

Příspěvek od pitypaldy »

myslíš řetěz ne??? r.v.1994 2.3D 58kw a typ motoru 601

no v tom notoru rachtá jak ale chytá na na drc a ted jsem se zamotal v nastaveni rozvodu,jelikoz pokud nastavím vačku tak mi na klice ukazuje 15stupnů po horní uvrati :?

Dle mě by to mělo byt nastavené klika na značku OT a vačka na risku
proto si myslím,že to rachtá ke mě to přijelo s tím,že tam byla udělaná hlava a od té doby to jde hlasitě dle zákazníka -takž to vidím tsk že upustím od demontáže hlavy a zkusím přenastavit rozvody
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Vím že při nastavení čerpadla má být 15° za OT při rozvodech myslím na OT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Aha, tak to je novější motor a je možné, že řetěz není pořádně napnut? Ten hydr.napínák je dobré zkontrolovat..Zkus s motorem zatočit naprázdno bez žhaviček , zda tam není nějaký zádrhel..A tady je po sundání hlavy průser, protože koukají předkomůrky a je problém se srovnáním..Snad jsem si motor zase nespletl, podle kodu nic nepoznám .. :)
nepropadat panice...
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

burton.b22 píše:Vím že při nastavení čerpadla má být 15° za OT při rozvodech myslím na OT
no přikláním se k tomuto nastavení a ten dotyčný mechanik to popletl a proto v tom rachtá

Tak zkusim nastavit na klice OT a pak povolit řetěz a posunout vačkove kolo,tím by se mělo dosáhnout správného nastavení za předpokladu,že čerpadlo je nastavené dobře vzhledem k tomu že to chytne na drc .....jen to je jako velikonoční řechtačka :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo na řemenici jsou rysky..Taky jde o to, co je pod pojmem rachtání...Pokud je to dieselový zvuk jako při vyšším předstvřiku, pak je to jasné, pokud to rachotí jako volný řetěz je to věc jiná...Ale bude to asi jen naforováno, proto to také chytá na otočení... :)
nepropadat panice...
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

tak klika byla o 15 stupnů a měla být na OT a čeřpadlo se staví na těch 15stupňů a vačka na risku ,tak jak psal Burton.b22

Už to běží pěkně a má to celkem zdravý chod:)
Všem děkuji za pomoc a rady
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“