Fiat Ducato - kolísá na volnoběh

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Fiat Ducato - kolísá na volnoběh

Příspěvek od Pidiluke »

Zdravím, pánové, mám problém u ducata rv 2010 obsah 2.2 a kod motoru 4HV
Na volnoběh kolísají otáčky občas chcípne ve volnoběhu, pokud je v otáčkách tak ok, stačí zvednou o trochu třeba na 1000ot/min a v pohodě, řídící jednotka vypisuje chybu P0200

Prosím, prosím o radu...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Máme tam Doblo s něčím podobným,už to řešilo několik lidí, zkušebně vyměněo snad všechno, tlak na railu 350 +/- pořád což by mělo být OK,studený to hapluje fest,teplý o dost lepší
V měřených hodnotách se všechno tváří normálně, někdy to jen tak zdechne a nejde chvíli nastartovat,nic to nepíše v závadách...a hledej
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

mám nové poznatky a to takové, že když je auto studené tak krásně chytne na drb, jakmile se zahřívá a ujede třeba 2km tak to hapruje až do takové fáze, že to začne vynechávat až chcípne, pak nelze nastartovat a musím počkat až schládne, třeba 4h nebo nejlépe celý den, diagnostika vyhodí chybu P0200 - všechny vstřikovače, přemýšlím co zapříčiňuje, že když se zahřeje tak je potom mrtvé do vychladnutí, ani si neškytne, motor točí a nic, neví někdo prosím?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

vstřiky ven a na kontrolu / opravu
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Kolisá i tlak?Takhle zlobí dávkovací ventil na čerpadle.Pokud máš skop a klešte tak ho proudově změř musí ukazovat takovou pravidelnou pilovitou křivku.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

No ten ventil na čerpadle jsem před obědem vyměnil a nyní auto běží. Najel jsem s ním asi 20km a v pohodě a nechcipe. Ale problém tam je a to je ten, že to na volnoběhu houpe otackama nahoru a dolů. Někdy si řekne že třeba 5sek poběží pěkně. Jinak houpe. Co s tím? Je to nepříjemné.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Obrázek

Tlak na railu při zahratem motoru na volnoběhu.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Některý vstřik/ý pouští do vratky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Resetnul jsi ho v diag?Udělej i test přepadu a překontroluj i pojistnej ventil na railu pokud ho má.
Pidiluke
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 28 pro 2010, 11:33

Příspěvek od Pidiluke »

Test vstřikovačů udělám. A samozřejmě jsem ho resetnul pak dám vědět jak to dopadlo.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“