zkraty na kostru octavia 1,9tdi, 81kw ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkraty na kostru octavia 1,9tdi, 81kw ASV
Prosím o pomoc,
octavia 1,9 tdi 81kw ASV hlásí zkraty na kostru, mám to u autoelektrikáře a ten nic nemůže najít všude jde prý proud jak má, čím to tedy může být?
octavia 1,9 tdi 81kw ASV hlásí zkraty na kostru, mám to u autoelektrikáře a ten nic nemůže najít všude jde prý proud jak má, čím to tedy může být?
Někdy to jede normálně a někdy to hodí kontrolku motoru - tudíž nejde turbo
, ale vypnu a zapnu motor a zase to jede a někdy to hodí kontrolku motoru společně s kontrolkou ASR, teď je to dost často a to pak vůbec nejede a hulí to jak blázen a ve VAGU to hlásí zkraty na kostru asi 4položky, nevím tedy zrovna z hlavy co přesně, ale myslím že je to např: N75 zkrat na kostru, ventil odpojení paliva zkrat na kostru a dál nevím, můžu se kouknout na VAG a celý to poslat, turbo jsem rozebíral před půl rokem a vypodložkoval, takže tím to snad nebude nebo to může dělat třeba ventil N75 je to možné?
, ale vypnu a zapnu motor a zase to jede a někdy to hodí kontrolku motoru společně s kontrolkou ASR, teď je to dost často a to pak vůbec nejede a hulí to jak blázen a ve VAGU to hlásí zkraty na kostru asi 4položky, nevím tedy zrovna z hlavy co přesně, ale myslím že je to např: N75 zkrat na kostru, ventil odpojení paliva zkrat na kostru a dál nevím, můžu se kouknout na VAG a celý to poslat, turbo jsem rozebíral před půl rokem a vypodložkoval, takže tím to snad nebude nebo to může dělat třeba ventil N75 je to možné?
To právě nevím kdo to umí a přišel by na to a nevyměnil by mi půlku věcí v autě a stejně nic. S tou jednotkou jsem to řešil už minulý rok to mi to dělalo taky akorát tam neskákalo to ASR a jezdilo to bez turba s kotrolkou motoru a dal jsem za to 3000,- a vydrželo to asi půl roku a pak zase znova jenže s tou kontrolkou ASR, tak jsem si sehnal jednotku z vrakáče za 1000,- a nechal si to spárovat s klíčema a jezdilo to asi taK půl dne a zase znovu zkraty na kostru, tak se mi úplně nezdá že to bude tou jednotkou, leda že by odešli dvě jednotky hned posobě.
budu muset někoho sehnat, jen ještě nevím koho, protože to mám u vyhlášenýho autoelektrikáře u nás a zatím nic, ta společná pojistka ho taky napadla jen to opět není ono, svazky k řídící jednotce a svazky okolní jsem si rozdělal sám, ale opět jsem nic nenašel a kostry jsem taky prošel.
Chyby z VAGU:
přepínací ventil v sání N239 - zkrat
buzení ventilátoru chladiče 1 - zkrat
relé žhavících svíček J52 - zkrat
ventil odpojeni paliva N109 - zkrat
magnetický ventil N75 - zkrat
vše sporadicky a někdy se stane, že to nejde vymazat a někdy to vymazat jde, ale zůstane tam jen ten N75, který vymazat nejde.
Chyby z VAGU:
přepínací ventil v sání N239 - zkrat
buzení ventilátoru chladiče 1 - zkrat
relé žhavících svíček J52 - zkrat
ventil odpojeni paliva N109 - zkrat
magnetický ventil N75 - zkrat
vše sporadicky a někdy se stane, že to nejde vymazat a někdy to vymazat jde, ale zůstane tam jen ten N75, který vymazat nejde.
- ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Tuším, že mně to kdysi hlásilo taky N75, nějaké chyby s čerpadlem a podobně.
Kontrola svazku a pořád stejné, byla KO jednotka. Po opravě OK, ale nemusí to být tvůj případ.
Kontrola svazku a pořád stejné, byla KO jednotka. Po opravě OK, ale nemusí to být tvůj případ.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť