zkraty na kostru octavia 1,9tdi, 81kw ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdenda622
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 led 2017, 10:39

zkraty na kostru octavia 1,9tdi, 81kw ASV

Příspěvek od Zdenda622 »

Prosím o pomoc,
octavia 1,9 tdi 81kw ASV hlásí zkraty na kostru, mám to u autoelektrikáře a ten nic nemůže najít všude jde prý proud jak má, čím to tedy může být?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a u čeho to jako hlásí zkraty na kostru?
Zdenda622
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 led 2017, 10:39

Příspěvek od Zdenda622 »

Někdy to jede normálně a někdy to hodí kontrolku motoru - tudíž nejde turbo
, ale vypnu a zapnu motor a zase to jede a někdy to hodí kontrolku motoru společně s kontrolkou ASR, teď je to dost často a to pak vůbec nejede a hulí to jak blázen a ve VAGU to hlásí zkraty na kostru asi 4položky, nevím tedy zrovna z hlavy co přesně, ale myslím že je to např: N75 zkrat na kostru, ventil odpojení paliva zkrat na kostru a dál nevím, můžu se kouknout na VAG a celý to poslat, turbo jsem rozebíral před půl rokem a vypodložkoval, takže tím to snad nebude nebo to může dělat třeba ventil N75 je to možné?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no může.. a nebo to může dělat i třeba vadná jednotka motoru..
dej to nejlíp někomu kdo tomu rozumí
Zdenda622
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 led 2017, 10:39

Příspěvek od Zdenda622 »

To právě nevím kdo to umí a přišel by na to a nevyměnil by mi půlku věcí v autě a stejně nic. S tou jednotkou jsem to řešil už minulý rok to mi to dělalo taky akorát tam neskákalo to ASR a jezdilo to bez turba s kotrolkou motoru a dal jsem za to 3000,- a vydrželo to asi půl roku a pak zase znova jenže s tou kontrolkou ASR, tak jsem si sehnal jednotku z vrakáče za 1000,- a nechal si to spárovat s klíčema a jezdilo to asi taK půl dne a zase znovu zkraty na kostru, tak se mi úplně nezdá že to bude tou jednotkou, leda že by odešli dvě jednotky hned posobě.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Změň autoelektrikáře. Pokud si člověk říká autoelektrikář a není toto schopný vyřešit tak není autoelektrikář. Měnit jednotky jednu po druhé a nic to nepřineslo asi je špatně něco jinde. Co třeba někde zhnilý drát?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo a občas bývá u chcíp klapky prošoupaný drát.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Prolezl - rozmotal bych svazky a kontrola kostřících bodů.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ko jednotka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Pokud píše ventily po motoru tak ty jsou napájený z jedný pojistky setkal jsem se s tím že byla zaoxidovaná, zkusil bych to projít a proměřit ;)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tady u toho je napajeni z jednotky. a asicelkem chcipaji
Zdenda622
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 21 led 2017, 10:39

Příspěvek od Zdenda622 »

budu muset někoho sehnat, jen ještě nevím koho, protože to mám u vyhlášenýho autoelektrikáře u nás a zatím nic, ta společná pojistka ho taky napadla jen to opět není ono, svazky k řídící jednotce a svazky okolní jsem si rozdělal sám, ale opět jsem nic nenašel a kostry jsem taky prošel.
Chyby z VAGU:
přepínací ventil v sání N239 - zkrat
buzení ventilátoru chladiče 1 - zkrat
relé žhavících svíček J52 - zkrat
ventil odpojeni paliva N109 - zkrat
magnetický ventil N75 - zkrat
vše sporadicky a někdy se stane, že to nejde vymazat a někdy to vymazat jde, ale zůstane tam jen ten N75, který vymazat nejde.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Skús premerať kábel, či ide kostra z RJ na relé žhavenia?
Obrázek
djmario1
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18 srp 2008, 21:20
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od djmario1 »

to ale hlásí přerušení nebo zkrat na kostru ne ?
Uživatelský avatar
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tuším, že mně to kdysi hlásilo taky N75, nějaké chyby s čerpadlem a podobně.

Kontrola svazku a pořád stejné, byla KO jednotka. Po opravě OK, ale nemusí to být tvůj případ.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“