Rozvody CAXA

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak číslo přípravku nevím čoveče...ale měl jsem ho už jednou půjčený na Schirocco s tímto motorem a dobrý...
No prý to běželo dobře,ale nevím no,to je kámošův kšeft, já to "jen" dělal za něj...
co mě dost vyděsilo bylo že to snad minutu po prvním startu třískalo ale jakože docela dost,byla dle i vana takže prázdný, ale i tak
po vypnutí druhej start už ticho
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přemýšlím kde jsem mohlk udělat chybu ale nic mě napaadá...HÚ jsem sledoval hodinky až se zastaví, pak pro sichr vrátil a znovu několikrát po sobě,přípravek do vaček dát blbě nejde že a byl zajištěnej šroubama aby nepovyjel
dotažený přední kolo momenťák a úhel, zadní s přestavovačem kvůli levýmu závitu ne protože momenťák doleva nefunguje
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jako žádnej kolík do kliky jsem nestrkal...ani v té sadě nebyl asi už se projebal někdy dřív, to by mohlo být ono, že by při utahování se to nějak na jedné z vaček pohnulo o fous, ale jakto že mě přípravek sedí do vaček....do prdele práce (rofl)
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Treba to robiť podľa postupu v Else a pokiaľ všetko dodržíš, tak to bude ok. No keď to človek robí 1. krát, tak to môže pekne potrápiť. Hlavne tých ktorí si myslia že to je úplne v pohode a nemajú ani prípravky ani to v živote nerobili (tým nemyslím nikoho konkrétne). Ja som to tiež robil 1. krát a musel som to 3x cele rozobrať. Ale pre zlý prípravok na fixáciu vačiek. Tie kolíky málo trčali a myslel som si že to nevadí, ale....majú byť tuším min. 7mm dlhé. Tie vačky nezafixoval prípravok úplne presne, motor fungoval na pocit ako predtým, žiadny problém ale po prejdení 2 km to hádzalo chybu. Niečo v zmysle oneskoreného prestavenia vačky, asi tam pár stupňov chýbalo. Potom som zistil, že sa dá urobiť aj základné nastavenie cez vcds kde je pekne vidieť ako funguje prestavovač a na konci to vypíše buď Ok alebo neOk.
Naposledy upravil(a) rado.h dne 04 čer 2018, 13:51, celkem upraveno 1 x.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

my děláme hlavně frantíky no, ale když přijede tohle pryč ho nepošlelš,navíc je to od kámoše kluk...
Nesehnal bys ten postup ? pak už se s tím nějak poperu, jde mi spíš o to co jsem mohl skopat...
díky ;)
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

hodil som to na uloz to https://uloz.to/tam/_YklYMsnjsoMr
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tys ses ani nekoukl do DP ... :D Tak to potom jo. Když měli všichni 105/120, tak to uměl kde kdo, čím víc typů, tím víc problémů ...

Ten kolík bude problém, žes ho tam nestrčil :D

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/!aVr73yYQEhpk/d4b802ad636-motor-1-4-90-92-kw-tsi-pdf
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nepinkl bys mi to do mailu prosím ?
jsem na služebce a na firemním NB tyto servery neotevřu
ketcars@post.cz
díkec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

O víkendu a v pondělí ráno servis motoru, pak služebka :)
Poslal jsem.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No tak podle postupu jsem to dělal správně, jediný ten kolík do kliky ale spodní rozvodové kolo je na klínku ne,vačky jsou zaaretovaný přípravkem,řetěz dopnutej,pak utáhneš vačky tak nechápu co by se mělo kde hnout :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Rayx píše:O víkendu a v pondělí ráno servis motoru, pak služebka :)
Poslal jsem.
jojo, člověk se musí otáčet no... (crazy)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

roman1648 píše:vačky jsou zaaretovaný přípravkem
No jako aretaci bych ten přípravek nebral ... Horní kolo na výfuku klínek nemá, že? To samý sání s variátorem.
Sice říkáš, že na hodinky s prvním v TDC to sedí na přípravek, tak těžko říci, ale řešej tam toleranci +/- 0,01mm ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nema ani jedno,jasný,ale fakt nevím co dělat lip...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem to zkoušel přes VCDS nastavit ale nešlo to, jak psáno výše - píše to něco s nesprávným poměrem sací vačky, takže to fakt asi nebude dobře nastavený, projíížděl jsem to, výkon všechno cajk,ani kontrolka se nerozsvítí, jen na volnoběh to občas zakopne a z výfuku to jakoby střílí jak když vynechává jeden válec
Koukal jsem na ten přípravek a ty kolíčky tam pěkně vaklou...takže to chce asi nastavit s novým/jiným..
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Nesmie tam byť žiadny "vakel" to nebude fungovať. Musí to byť na 100% v správnej polohe, inak to bude písať chybu. Treba iný prípravok.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“