DPF - BLS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

Resil jsem/resim podobny problem, viz.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... polo+cross

Po vyzkouseni nekolika cidel jsem to tak nechal byt, protoze se nam nepodarilo to vyresit a reset kod to nebere, vyhodi chybu.
Elektrikar rikal, ze pokud jsou obe hodnoty stene, je to v poradku ale mechanik zase rikal, ze se nesetkal s jinou hodnotou nez nulovou.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Nebo je nesprávné čidlo. ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

To nevim, vymena probehla za stejne, co tam bylo, i podle VIN se to zkontrolovalo, zkouseno 2x original a 1x Bosch. Vse se stejnym vysledkem...
Jen je divne, ze to nebere ten resetovaci kod, tusim 30605.
Nevim, jak to delal elektrikar, ale nam to pres Vag neslo. Elektrikar rikal, ze motor BMT je specifickej a ze maj ve Vagu chybu, nebo ve visu, ze pisou, ze musi byt obe hodnoty tusim 0 a stejne, ale to uz si presne nepamatuju.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tak si najdi někoho s Bosch KTS
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pejcha
Přispěvovatel
Příspěvky: 216
Registrován: 11 říj 2010, 14:00
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Pejcha »

Ok, to muzeme jeste zkusit, dik.
VW Tiguan CityScape, 2.0TDI 130kw 4motion
VW Touran Cross (1T3), 2.0TDI 103kw
ExVW Polo Cross, 1.9tdi, 74kw a zatim serie
ExO1 COMBI ASV 81kw -> 105kw - Trysky PP502, EGR OFF, CHIP by DIESELPOWER, Brzdy ORS
ExVW Lupo 1.4TDI a uvidí se co s tím...
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

passion píše:Ak máš pri stojacom motore zápornú hodnotu G450, neprebehla správne jeho adaptácia. Uvediem príklad. Po výmene čidla je rozdiel tlakov tvojich spomínaných -12,5mbar. Prevedieš adaptáciu čidla, uloží sa offset 12,5 a nová hodnota čidla pri stojacom motore bude 0mbar.
Mě osobně přizpůsobení nejde(mám čínsky kabel, Login nebyl přijat jednotkou)Ono to původně nešlo ani tomu mechanikovi. Psalo mu to stejnou hlášku, nahral novy SW a už mu to funguje, ale mě bohužel ne(nucenou regeneraci ale zpustím)

Senzory jsem dával dle WINka, ty jsou správné. Senzory ukazují stejné hodnoty před i po přizpusobení.

Motor mam BLS.
Dnes jsem si znova načetl hodnoty. Studený motor
Kanal 67- pole 3(-15.30) pole 4 (-12.75)
Kanal 68- pole 1(4%) pole 2(nastaveno 25,puvodně bylo 11) pole 3 (2)
Kanal 73- pole 2 (290km)

Co znamená ten údaj na kanále 68 - pole 3, prosím?
Kdyby bylo DPF ucpané, měl bych černý výfuk?
je na DPF vyraženo datum výroby?
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

Neví někdo zda je toto udaj vyroby DPF?
Obrázek
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

tak po výměně lambdy sondy před DPF regenrace sama proběhla po cca410km.Nyní 140km od poslední regenerace a zatížení koef. DPF je 13%
Tlak na G450 je pořad stejny pole 3(-15.30) pole 4 (-12.75).

Mám tedy pořad řešit špatné honoty senzoru G450
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5464
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Kluci mám tu jeden problém. Známemu Na BLS octe niekde menili žhaviče a našli udajne precvaknutý snímač teploty spalin. Po zapojení boli vraj problemi s poruchovýmu kontrolkami tak sa niesla kamsi jednotka na opravu. Dopadlo to tak že mu vypli SW DPF ale filter mu tam nechali.
Takto to predsa nemože byž ten sa zacpe alebo sa mýlim?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

nemýlíš
romperstromper
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 12 kvě 2017, 06:15

Příspěvek od romperstromper »

passion píše:Ak máš pri stojacom motore zápornú hodnotu G450, neprebehla správne jeho adaptácia. Uvediem príklad. Po výmene čidla je rozdiel tlakov tvojich spomínaných -12,5mbar. Prevedieš adaptáciu čidla, uloží sa offset 12,5 a nová hodnota čidla pri stojacom motore bude 0mbar.
Ahoj měl by jsi prosím jestě nějakou radu jak dokazat nastavit ten senzor G450 na nulu?
už jsem zkoušl 3 a ani u jednoho to nešlo(dva original dle win a jedna nahrada)

v servise senzor přispusobí,login je přijat jednotkou ale hodnoty stále zaporné.

Už jsem byl snad u 7 mechaniku s VAGEM z toho jen dvoum to slo přispusobit, ale stejně hodnoty zůstali zaporné...


Najezdil jsem ted 4000km a auto v pohode regenerovalo, pak se rozsvitila kontrolka DPF, sputil jsem nucenou a behem 30 km jsem dostal zanešení na 0%.

ted mám najeto 600km. Ve 400km proběhla regenerace a asi ne spravně protože zanešení zustalo na 20 %, ted po 200km mam zanešení pres 35%.

Auto jezdi uplně v pohode,žadný nouzak, tahne dobře, jen spotřeba se zvedla cca o 1litr ale to by mohlo byt i novym SW.

Děkuji za každou užitečnou radu...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“