brzdove bubny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

brzdove bubny

Příspěvek od jofa »

Zdravim,mam problem na mojej octavii 1.9sdi r.v.02. Menil som brzdy,konkretne zadne bubny aj celuste,bubny boli povodne meyle,zacali vibrovat,vymenil som za textar,takisto zacali vybrovat,teraz sa bojim ked kupim original bubny tak zacnu vibrovat aj tie...bubny zacali triast asi po 1500km...co s tym?oblozenie nove,takisto textar,valceky a pruzinky menene minuly rok este...loziska vyzeraju dobre,uz fakt neviem preco to zacne vzdy po chvili triast...rozmyslal som uz aj nad zmenou napravy za kotucovu,otazka je ako je to pot s stk,ma niekto skusenosti?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Plocha na náboji pro buben vypadá jak? Šrouby na kola dotahuješ jak?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: brzdove bubny

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"]j tie...bubny zacali triast asi po 1500km...co s tym?oblozenie nove,takisto textar,valceky a pruzinky menene minuly rok este...loziska vyzeraju dobre,uz fakt neviem

vibruje ti to i na ruční brzdu :? :? :? :? :? :? :?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Plocha na bubon je vycistena,sroby su dotiahnute na 120nm... doteraz to nerobilo,myslel som ze uz bude klud a zase to zacalo...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co ta ruční
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ano Milos,trasie to aj na rucnej...je mi jasne ze niektory bubon je zase vajcovy...uz na to nemam nervy,ako je to s tou kotucovou napravou na stk?v technicaku nespominaju nic o bubnoch alebo kotucoch...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

V Čr bez problémů. Taky jsem se nechtěl patlat s bubnama, tak jsem přešel na kotůče do půče.😀
Oct asv 2000, DieselPower
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Veru,mam toho uz po krk...uz nemam ani chut objednavat original bubny a tieto znovu reklamovat a po dvoch mesiacoch to zacne znovu a vyjde ma to cca takisto ako kotucova naprava z druheho auta...len u nas su urady uplne prije*ane tak neviem ci do toho ist...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Máš tam bubny s paknama,které se nesnášejí. Origo je origo. Cokoliv jiného,je laborace,co bude sedět a jak.
U kotoučovky je to to samé. Osobně mám kotouče Brembo Max a desky Textar,provozní brzda skvělá a nebrzdí ruční. Dám destičky Starline,provozní nic moc a ruční blokuje.
Je to alchymie.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tlo je neštěstí, za 1500 aby šly bubny na vajca, tam je hodně něco blbě

but v tobě nebo v těch brzdách nikdy jsem nic takového neviděl ;)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jofa: Nedavno jsem si daval kotoučovku na auto a jsem spokojen.Brzdi to lepe i ručka v pohode.Muzes vlastne nechat puvodni napravu a jen prehodit štity a zbytek na kotoučovku.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Milos,auta neopravujem prvy den...dokonca som bol aj v dvoch servisoch o radu,nikde nevedia,vsetko je vymenene,vsetko je ok ale predsa sa bubny skrutia...nechapem lreco...prvych 500km som si daval fakt pozor na brzdenie abu som ich neprebrzdil,rucnu som nastavoval az potom a aj tak je to na nic....kvoli tomuto problemu som aj loziska menil zadne ktorym vlastne nic nebolo,len som si myslel ze ked odisli 2 znacky bubnov tak vymenim ak tie ak by nahodou naboj bol skriveny...nepomohlo.uz realne uvazujem nad kotucovou napravou...este zistujem s stk ako je to u nas a idem na to
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jofa"] predsa sa bubny skrutia...nechapem lreco...


já bych to chápal, špatné obložení které přehřeje buben a ten se zkroutí,

já osobně bych vzal ty textáry, navštívil soustružníka, ten ti řekne kde je problém, pak šel do kelly koupil pakny boš, nebo přeobložit od renováků a máš klid,

ani orginál není záruka, padělků je na našem trhu tři prdele
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bývaly bubny, které v sobě měly pecky, po stočení to dalo chvilku pokoj,poté po opotřebení pecky vylezly na povrch a brzda vibrovala, pedál skákal..Byla to nekvalitní výroba litiny. Ale to je dávno, ale bylo to úplně stejné, jak píšeš..A mimochodem, ty pecky byly tvrdé a nůž v soustruhu po nich skákal.. :)
nepropadat panice...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

No ved prave,trh je uz tak zamoreny cinskymi a polskymi napodobeninami ze uz nie je istota v nicom...skusim tie bubny zobrat do jednej firmy na sustruh a uvidime kde je problem....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“