brzdove bubny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja pokial som original bubny od vyrobcu nemenil tak tiez bol pokoj len uz boli velmi vybrzdene tak som ich musel vymenit,odvtedy stale nieco...takisto vzdy pred zimou zhodim bubny a vycistim....co sa tyka kvality,tak je to pravda,ze sa pancuju vsetky diely a vsade...dnes mi odislo pol roka stare cidlo teploty,samozrejme original,ziadna nahrada...ale zrejme ho originalne vyrobili niekde v polsku
Tak LPR je good..Nikdy problém ani s válečky,obložením, válcema..roman1648 píše:to je přesně ono, řeší se to pořád, značkový díly se neustále více padělají...
já dával několikrát bubny Meteli a LPR ( pomalu to nejlevnější ) a zatím OK
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Vitaj v klube ja som nedavno nahodil textare a takisto mam pocit ze to brzdi takisto ako pri bubnoch meyle za 23e/ks...dokonca aj vajcove uz su takisto ako tie co tam boli...problem je v tom ze dnes uz vyrabaju popredne znacky hocikde v cine alebo hlavne u susedov v pl a kvalite je uplne niekde inde...teraz zase musim kupit nejake no name bubny a tieto dat reklamovat....a budem kupovat zrejme same znacky okolo 20e/ks a serem na to,ked sa po roku stocia,vymenim.od kedy som vymenil original bunny tak su s tym len problemy...len sa trasiem jak debil ked pribrzdujem
Ja sa s účinnosťou ručnej bzdy na Fabii seriem už dva roky......na STK to prešlo len tak tak. Po nastavení ručnej som nemal problém v kopci sa rozbiehať s ručnej, teraz po 10tkm už problém je, mám dojem akoby pri ručnej brzdila iba jedna pakna na každej strane.
Máme doma octaviu s bubnami rv99 originaly s vonka zhrdzavené ale brzdia podobne ako kotúče
Máme doma octaviu s bubnami rv99 originaly s vonka zhrdzavené ale brzdia podobne ako kotúče
Problém je ve vymačkané rozpěrce. Málokdo ji mění a když tak za nějakou náhradu a ta se rychle vymačká. Párkrát jsem ji navařil tak aby páka měla jen minimální vůli a relativně to funguje na první seřízení. Jinak jak přitahuje někdo lana tak už v těch brzdách je něco špatně. Zajímavé že stejný systém, dokonce pakny,rozpěrky a pružinky stejné od favorita z 93 roku a tam pokud nezačalo téct prase tak do brzd nikdo nesahal a funguje to. Ale je potřeba to udělat komplet aji s bubnama.
Jinak bubny dáváme topran. Má jich tady na krámě za dobrou cenu a funguje to. Už dlouho jsem neřešil kopání od zadních bubnů. Naposledy snad před 15ti lety švagrovi na p309 a tam už byly jak skořápka.
Jinak bubny dáváme topran. Má jich tady na krámě za dobrou cenu a funguje to. Už dlouho jsem neřešil kopání od zadních bubnů. Naposledy snad před 15ti lety švagrovi na p309 a tam už byly jak skořápka.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ano, to navaření CO2 má tu výhodu, že ten "dotyk" je poté z tvrdšího matroše a vydrží většinou až do konce...Tomas6 píše:Problém je ve vymačkané rozpěrce. Málokdo ji mění a když tak za nějakou náhradu a ta se rychle vymačká. Párkrát jsem ji navařil tak aby páka měla jen minimální vůli a relativně to funguje na první seřízení. Jinak jak přitahuje někdo lana tak už v těch brzdách je něco špatně. Zajímavé že stejný systém, dokonce pakny,rozpěrky a pružinky stejné od favorita z 93 roku a tam pokud nezačalo téct prase tak do brzd nikdo nesahal a funguje to. Ale je potřeba to udělat komplet aji s bubnama.
Jinak bubny dáváme topran. Má jich tady na krámě za dobrou cenu a funguje to. Už dlouho jsem neřešil kopání od zadních bubnů. Naposledy snad před 15ti lety švagrovi na p309 a tam už byly jak skořápka.
nepropadat panice...