brzdove bubny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Mám na Fabii bubny cca. 150000km originál i pakny a nikdy žádný problém. Je pravda že je při přezouvání čistím.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to je přesně ono, řeší se to pořád, značkový díly se neustále více padělají...
já dával několikrát bubny Meteli a LPR ( pomalu to nejlevnější ) a zatím OK
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ja pokial som original bubny od vyrobcu nemenil tak tiez bol pokoj len uz boli velmi vybrzdene tak som ich musel vymenit,odvtedy stale nieco...takisto vzdy pred zimou zhodim bubny a vycistim....co sa tyka kvality,tak je to pravda,ze sa pancuju vsetky diely a vsade...dnes mi odislo pol roka stare cidlo teploty,samozrejme original,ziadna nahrada...ale zrejme ho originalne vyrobili niekde v polsku
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

roman1648 píše:to je přesně ono, řeší se to pořád, značkový díly se neustále více padělají...
já dával několikrát bubny Meteli a LPR ( pomalu to nejlevnější ) a zatím OK
Tak LPR je good..Nikdy problém ani s válečky,obložením, válcema..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Taks odstupem času neco po zamene bubnovky za kotoucovku..Brzdi to ostreji,rucka taky v pohode a PŘESTAL mi kopat předek.Sice to trvalo cca 2000 km,ale prestal kopat.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Ja som sa po to eate nejak nedostal...par pudi ma strasi ze musim prerobit aj predne kotuce na vacsie aby ma to nepretacalo kedze mam najmensie kotuce ake sa kedy vyrabali na koktu....ale vsimol som si ze najviac to vibruje nie na rucnu ale iba pedalom...musim skontrolovat valceky este raz...
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Stretli ste sa niekto s tým, že nový bubon TRW bol vajcový ?

V čom sú horšie tie činy ? Rýchlejšie hrdzavejú ? Nechce to brzdiť s nimi ?


Osobne mám s bubňami len zlé skúsenosti, nastaví sa to premaže chvílku to brzdí obstojne a potom zasa nič.
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Vitaj v klube :-) ja som nedavno nahodil textare a takisto mam pocit ze to brzdi takisto ako pri bubnoch meyle za 23e/ks...dokonca aj vajcove uz su takisto ako tie co tam boli...problem je v tom ze dnes uz vyrabaju popredne znacky hocikde v cine alebo hlavne u susedov v pl a kvalite je uplne niekde inde...teraz zase musim kupit nejake no name bubny a tieto dat reklamovat....a budem kupovat zrejme same znacky okolo 20e/ks a serem na to,ked sa po roku stocia,vymenim.od kedy som vymenil original bunny tak su s tym len problemy...len sa trasiem jak debil ked pribrzdujem
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to tak...nové kotúče musia po 1000km na sústruh :D
Nové bubny treba rovno z krabice poslať na sústruh...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 699
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

:-D :-D
Naco rovno z krabice?ved dam adresu kurierovi nech to tam porad hodi (rofl)
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 lis 2013, 21:26

Příspěvek od marfan »

Ja sa s účinnosťou ručnej bzdy na Fabii seriem už dva roky......na STK to prešlo len tak tak. Po nastavení ručnej som nemal problém v kopci sa rozbiehať s ručnej, teraz po 10tkm už problém je, mám dojem akoby pri ručnej brzdila iba jedna pakna na každej strane.

Máme doma octaviu s bubnami rv99 originaly s vonka zhrdzavené ale brzdia podobne ako kotúče :D
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Problém je ve vymačkané rozpěrce. Málokdo ji mění a když tak za nějakou náhradu a ta se rychle vymačká. Párkrát jsem ji navařil tak aby páka měla jen minimální vůli a relativně to funguje na první seřízení. Jinak jak přitahuje někdo lana tak už v těch brzdách je něco špatně. Zajímavé že stejný systém, dokonce pakny,rozpěrky a pružinky stejné od favorita z 93 roku a tam pokud nezačalo téct prase tak do brzd nikdo nesahal a funguje to. Ale je potřeba to udělat komplet aji s bubnama.
Jinak bubny dáváme topran. Má jich tady na krámě za dobrou cenu a funguje to. Už dlouho jsem neřešil kopání od zadních bubnů. Naposledy snad před 15ti lety švagrovi na p309 a tam už byly jak skořápka.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Jo jo navařit rozpěrku, pak jde zadek na ručku do smyku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Problém je ve vymačkané rozpěrce. Málokdo ji mění a když tak za nějakou náhradu a ta se rychle vymačká. Párkrát jsem ji navařil tak aby páka měla jen minimální vůli a relativně to funguje na první seřízení. Jinak jak přitahuje někdo lana tak už v těch brzdách je něco špatně. Zajímavé že stejný systém, dokonce pakny,rozpěrky a pružinky stejné od favorita z 93 roku a tam pokud nezačalo téct prase tak do brzd nikdo nesahal a funguje to. Ale je potřeba to udělat komplet aji s bubnama.
Jinak bubny dáváme topran. Má jich tady na krámě za dobrou cenu a funguje to. Už dlouho jsem neřešil kopání od zadních bubnů. Naposledy snad před 15ti lety švagrovi na p309 a tam už byly jak skořápka.
Ano, to navaření CO2 má tu výhodu, že ten "dotyk" je poté z tvrdšího matroše a vydrží většinou až do konce... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3492
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zešišatět bubny umí i zatáhnutá ruční brzda po dlouhým dojezdu z kopce. Když ohřátý bubny rozepřeš ručkou a necháš vychladnout.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“