Váš názor na výdrž ložisek FAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V tomhle případě blbý přirovnání, ten vydrží neskutečně mnoho, a pilot může bejt echt pitomec a ten tank to stejně dá Tank s kterým sem jezdil byl provozka, a když sme z něj udělali uloženku, tak dám ruku do ohně za to, že je dneska pořád cajk V dnešní době už je to nejen o značneJozefC píše:tak nevydrzi ani tank.
Člověk se pořád učí.
Tak taky přispěju se zkušeností ložisek FAG na fabii. Nějaký čas pozoruju lehký klepání z pravý strany při pomalý jízdě po nerovnostech, nebo i po hladký silnici když brzdím motorem a otáčky spadnou na 1500 ot/min.
Dneska jsem se do toho pustil a hledal vůle. Jediný na co jsem narazil je vůle na pravým předním ložisku. Sranda je, že obě přední ložiska jsou tam od loňského září mají najeto jen 22 tkm.
Měnil jsem je rámci řešení vibrací př. brzd a nahradil jimi dobrý origa. Vibrace stejně vyřešily až origo kotouče a destičky.
Na jedný straně je ložisko který jsem měl v zásobě asi 2,5 roku a bral jsem tenkrát ty ložiska dvě a to druhý má na jiným autě najeto přes 70tkm a je OK. To druhý jsem kupoval čerstvě. Obě byly koupený v Elitu.
Trochu problém je, že si nepamatuju na kterou stranu jsem dal to ze zásoby a kam to nově koupený. A je zajímavý, že to ložisko nehučí, jen má vůli.
FAG už kupovat nebudu, asi zkusím štěstí s SKF.
Dneska jsem se do toho pustil a hledal vůle. Jediný na co jsem narazil je vůle na pravým předním ložisku. Sranda je, že obě přední ložiska jsou tam od loňského září mají najeto jen 22 tkm.
Měnil jsem je rámci řešení vibrací př. brzd a nahradil jimi dobrý origa. Vibrace stejně vyřešily až origo kotouče a destičky.
Na jedný straně je ložisko který jsem měl v zásobě asi 2,5 roku a bral jsem tenkrát ty ložiska dvě a to druhý má na jiným autě najeto přes 70tkm a je OK. To druhý jsem kupoval čerstvě. Obě byly koupený v Elitu.
Trochu problém je, že si nepamatuju na kterou stranu jsem dal to ze zásoby a kam to nově koupený. A je zajímavý, že to ložisko nehučí, jen má vůli.
FAG už kupovat nebudu, asi zkusím štěstí s SKF.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Láďo, dovolím si jaksi oponovat Opravdu jezdím na pohodu , s nikým se nehoním , nesoutěžím atd. , ve svým věku to už fakt nepotřebuju Výkon používám především na předjíždění .Ladas píše:Jo u mě to bude pilotem nebo montáží
Co se týká demontáže/montáže ložiska , tak za tím si docela stojím - mechanik má dostatečně dimenzovaný pneu. lis a různý přípravky na vylisování náboje a zbytku ložiska a na nalisování nového ložiska a náboje jsem mu osobně udělal , + svařence na upnutí těhlice, aby vždy byla v kolmé poloze vůči ose lisu. Takže žádné vytloukání někde na koleně .
Takže zde bych si dovolil říct, že to asi pilotem ani montáží nebude
Spíš mne napadá teorie , jestli to nemůže mít souvislost s vůlí pravděpodobně na diferáku. Převodovka (ERF) je už hodně vyběhlá a už to vrní a vibruje v tahu i s kopce s celým autem
Co myslíte klucí , je možná souvislost s těma ložiskama ?
A samozřejmně moc děkuju všem za rady a postřehy
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
To by měla poloosa pobrat, klouby jsou 2, takže případnou vůli by měly eliminovat. Řekl bych, že je to výrobou na různých místech, tak jak dnes bývá obvyklé, nebo nedostatečná ochrana proti vodě..Některá ložiska mívávala plechové kryty, některá umělohmotné a také tím, že pečlivkové rádi vystříkávají bláto u kol a silný tlak může proniknout do ložiska..
nepropadat panice...
Cine nemyslel jsem na tebe nic špatného mě ty FAG jebky taky odešli takže jsem to svedl na sebe svou práci a prasečí jízdu jinak je zajimavé že jsem si dal SNR a přežily ten samý montážní postup ten samý styl jízdy i rozměr kol kde je asi chyba?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!