Váš názor na výdrž ložisek FAG

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teď se tam objevil nějakej prastarej Accord snad 97, měl jsem dole náboj a tam ložisko NACHI / japan
auto najetý půl mega a vypadalo původně podle toho jak byl orezlý ten náboj :o
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14267
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vím o Peugeotu Expert z roku 2006 s nájezdem 600tkm co má původní zadní ložiska, přední jsem měnil ( SNR za SNR ) jedno v cca 400tkm a druhé v cca 500tkm.
schali
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 09 čer 2012, 07:04

Příspěvek od schali »

Mám je vzadu a maximální spokojenost. Předtím jsem měnil na SNR a odešlo asi po roce - 20k. Nasadil jsem FAG a žádný problém. Podle mě špatná série.
Octavia
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

SKF, ak lacnejsie tak SNR. Nic ine nedavam po zlych skusenostich. Vela robi aj povod výroby. Beriem len Nemecke.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Nemůže to být taky pilotem ? Někdo vymete každou díru nedbá na nic a druhý se vyhybá atd ?? To musí mít taky vliv ne ?
Ikdyž autor psal že jezdí předpisově.. tak nevim.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Jasne, ze to je aj pilotem. Bavime sa o normalnej jazde. Ak je kazda diera soferova, tak nevydrzi ani tank.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

JozefC píše:tak nevydrzi ani tank.
V tomhle případě blbý přirovnání, ten vydrží neskutečně mnoho, a pilot může bejt echt pitomec a ten tank to stejně dá (noteeth) Tank s kterým sem jezdil byl provozka, a když sme z něj udělali uloženku, tak dám ruku do ohně za to, že je dneska pořád cajk (noteeth) V dnešní době už je to nejen o značne ;)
Člověk se pořád učí.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

HOHO , co si tam měl za mašiny ? T72 ?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Jo, bingo ;)
Člověk se pořád učí.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Tak taky přispěju se zkušeností ložisek FAG na fabii. Nějaký čas pozoruju lehký klepání z pravý strany při pomalý jízdě po nerovnostech, nebo i po hladký silnici když brzdím motorem a otáčky spadnou na 1500 ot/min.
Dneska jsem se do toho pustil a hledal vůle. Jediný na co jsem narazil je vůle na pravým předním ložisku. Sranda je, že obě přední ložiska jsou tam od loňského září mají najeto jen 22 tkm.
Měnil jsem je rámci řešení vibrací př. brzd a nahradil jimi dobrý origa. Vibrace stejně vyřešily až origo kotouče a destičky.
Na jedný straně je ložisko který jsem měl v zásobě asi 2,5 roku a bral jsem tenkrát ty ložiska dvě a to druhý má na jiným autě najeto přes 70tkm a je OK. To druhý jsem kupoval čerstvě. Obě byly koupený v Elitu.

Trochu problém je, že si nepamatuju na kterou stranu jsem dal to ze zásoby a kam to nově koupený. A je zajímavý, že to ložisko nehučí, jen má vůli.

FAG už kupovat nebudu, asi zkusím štěstí s SKF.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jo u mě to bude pilotem nebo montáží (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ladas píše:Jo u mě to bude pilotem nebo montáží (rofl)
Láďo, dovolím si jaksi oponovat ;) Opravdu jezdím na pohodu , s nikým se nehoním , nesoutěžím atd. , ve svým věku to už fakt nepotřebuju :) Výkon používám především na předjíždění .
Co se týká demontáže/montáže ložiska , tak za tím si docela stojím - mechanik má dostatečně dimenzovaný pneu. lis a různý přípravky na vylisování náboje a zbytku ložiska a na nalisování nového ložiska a náboje jsem mu osobně udělal , + svařence na upnutí těhlice, aby vždy byla v kolmé poloze vůči ose lisu. Takže žádné vytloukání někde na koleně .

Takže zde bych si dovolil říct, že to asi pilotem ani montáží nebude 8)

Spíš mne napadá teorie , jestli to nemůže mít souvislost s vůlí pravděpodobně na diferáku. Převodovka (ERF) je už hodně vyběhlá a už to vrní a vibruje v tahu i s kopce s celým autem :x
Co myslíte klucí , je možná souvislost s těma ložiskama ? :? :?

A samozřejmně moc děkuju všem za rady a postřehy :) :worthy:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To by měla poloosa pobrat, klouby jsou 2, takže případnou vůli by měly eliminovat. Řekl bych, že je to výrobou na různých místech, tak jak dnes bývá obvyklé, nebo nedostatečná ochrana proti vodě..Některá ložiska mívávala plechové kryty, některá umělohmotné a také tím, že pečlivkové rádi vystříkávají bláto u kol a silný tlak může proniknout do ložiska..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Cine nemyslel jsem na tebe nic špatného mě ty FAG jebky taky odešli takže jsem to svedl na sebe svou práci a prasečí jízdu jinak je zajimavé že jsem si dal SNR a přežily ten samý montážní postup ten samý styl jízdy i rozměr kol kde je asi chyba?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14267
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“