Tady jsi na koncernovým foru, napsat tady že něco je lepší než koncern je považováno za kacířství, lež a projev demence.roman1648 píše:Teď se tam objevil nějakej prastarej Accord snad 97, měl jsem dole náboj a tam ložisko NACHI / japan
auto najetý půl mega a vypadalo původně podle toho jak byl orezlý ten náboj
Váš názor na výdrž ložisek FAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak dneska jsem měnil na jedničkové Fabii zadní ložo a ještě vw. Najeto 480 tis. Kvalita dílů je taková jaká je. A nedělám si iluze že i když to co jde do prvovýroby je stejné a stejný výrobce jako co se koupí aftermarket,že to vydrží to samo. Hoši já když koupil tu svoji ofci měla půl mega. Na nápravy, ložiska, motor nikdo nesahal. Měnil jsem kosti když měly 510tis. Na zadní nápravě jsem dělal silentbloky a řídící kosti až loni což bylo skoro 530 tis.A kromě těch řídících kostí všecko pevné. Ano třeba spojka se dávala co 180 tis,ve 450 vyletěl čep z difu tak se dala skříň, vačka na Long lehce chycená až taky po těch půl mega. Teď už tolik nenajezdím, tak asi srovnání nebude ale aji tak to auti vydrželo neskutečné km bez investic.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ono je to v podstatě logické, firma má jistě také "různé třídy" kvality a těžko si dovolí ojebat velkého zákazníka, který pravidelně platí za velké objemy výrobků..A co teda s tou horší kvalitou? Na pult soukromníkům a příštipkářským autoservisům, kde po slevě jsou ceny příznivé...A např. internet je na to jako dělaný, ty ceny jsou úplně nejlepší..
nepropadat panice...
Tak jsem př. ložiska FAG nahradil ložisky SKF. Doufám, že kvalita bude odpovídat ceně.
Na fotce je jedno to ložisko FAG co jsem demontoval a sundal víčko. Na pohled je OK, nehučí jen má vůli. Vůle je dokonce cítit i když za něj vezmu takhle rukou.
Než jsem ložiska demontoval, tak jsem vůli kontroloval hodinkami a na kotouči byla na jedný straně 0,2 a na druhý 0,15 mm.
Když se vzalo za kolo, tak vakl bych přirovnal k zadnímu kolu na feldě, která ujela od posledního dotažení 30 tkm.
U nových ložisek není žádná vůle znatelná.
Na fotce je jedno to ložisko FAG co jsem demontoval a sundal víčko. Na pohled je OK, nehučí jen má vůli. Vůle je dokonce cítit i když za něj vezmu takhle rukou.
Než jsem ložiska demontoval, tak jsem vůli kontroloval hodinkami a na kotouči byla na jedný straně 0,2 a na druhý 0,15 mm.
Když se vzalo za kolo, tak vakl bych přirovnal k zadnímu kolu na feldě, která ujela od posledního dotažení 30 tkm.
U nových ložisek není žádná vůle znatelná.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tak minulý týden jsem měnil tlumiče a koupil jsem i nový ložiska horního uložení Lemforder. V krabičce bylo ložisko FAG
Nicméně jsem to tam dal, teď po týdnu a cca 500 km začalo v horním uložení křupat, jak přeskakují pružiny... to se teda moc nevytáhli, jsem nadšen, že to budu dělat znova a pak znova geometrie
Nicméně jsem to tam dal, teď po týdnu a cca 500 km začalo v horním uložení křupat, jak přeskakují pružiny... to se teda moc nevytáhli, jsem nadšen, že to budu dělat znova a pak znova geometrie
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
http://www.ate-brakes.com/the-company/group-network/
http://www.ate-brakes.com/the-company/ate-history/
Welcome to the global world Ate patří Continental Teves ...
http://www.ate-brakes.com/the-company/ate-history/
Welcome to the global world Ate patří Continental Teves ...
to si mna asi pleteš s JerichemDomecek píše:kdyby jsi koupil manželce stilo tak jsi nemusel žádný ložisko měnitROMEK píše:Ja sem dneska manželke robil na fabii 1 zadne brzdy a v krabičke ATE sice byli brzdy od ATE ale byla prelepená tu priesvitnu samolepku proti otvoreniu a na nej Continental
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE