Koupit Passat nebo Superb při limitu cca 350.000,-?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Koupit Passat nebo Superb při limitu cca 350.000,-?
Pohledal jsem pár diskuzí, něco pročetl, ale pořád nevím. Mám B5.5, r.v. 2002, 96 kW Varianta. To auto miluju. Za osm let sloužilo výborně. Staral jsem se o něj poctivě a to auto mi to celou dobu vracelo. Nikdy mě nikde nenechalo, i s aktuálním počtem 320000 km (bůh ví, zda poctivých). Nicméně, vzhledem k tomu, že autu je 16 let a že by teď byla příležitost, zvažuji obnovu vozového parku. Klasika, strop je 330000,- s tím, že za velmi pěkné auto bych dal 350, případně o něco víc. Ale rozhodně ne přes 400000,-, do čehož musím započítat už i veškeré vstupní investice - zejména potřebuji dodělat tažné, pokud nebude. Podmínkou mám automat a minimálně 100 kW (nechci 1.6). Mám nabídku na Passata B7, r.v. 2014 s poctivými 83000 km. To auto je jak nové. Jenže, výbavou spíše základ. A hlavně cenovka je 380k. Pak je tu Superb facelift za 350k, 125 kW a 4x4, najeto 140000 km, ale jinak je to podobné, jako ten Passat. Superb má navíc navigaci, ale to beru spíše jako mínus. Brácha jí má v B7 a nejde rozumně aktualizovat.
Ani mi tak nejde o ty konkrétní kusy. Spíše obecně. Superb, nebo Passat? A nebo se na to ještě vykašlat a koupit příští rok B8? .
Díky.
Ani mi tak nejde o ty konkrétní kusy. Spíše obecně. Superb, nebo Passat? A nebo se na to ještě vykašlat a koupit příští rok B8? .
Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
No co sa tyka rozdielu v tychto dvoch autach zmojho pohladu.VW vzdy bolo lepsie prepracovane co sa materialov a kvality spracovania a ako aj odhlucnenia tyka.Svetla bude mat Passat tiez lepsie... Ale zase vaicej miesta je v Superb II a facelift je naozaj pekne a myslim aj vydarene auto.Facelift sa uz robil menej vo verzi Laurin&Klement a skor vo verzii Elegance asi koli tomu ze na trh prisla nova verzia a tak aby sa predavala.Urcite ci jeden alebo druhy bysom bral len v motorizacii 125kW /170PS to auto je dost tazke.Ja by som uz bral s DSG.Zalezi ci jazdis dlhe dialky a tak...Mne osobne sa vaicej paci Superb combi a medzi tymito dvoma by som siel do Superba iked viem ze Passat je kvalitnejsie prevedeni.Kukni si este videa na Youtube ja som sa napriklad zaujimal kolko toci otacok na poslednom prevodovom stupni pri 140km/h.Podla mna mohli mat tu sestku dlhsiu.DSG na 6 toci pri 160km/h 3000ot.Najnovsi model ma tu sestku dlhsiu.Ja chodim casto pod De dialnici a tma sa da nahnat cas rychlejsou jazdou taku 180km/h ale to uz toci 3400 a to je uz dost vlete v teple tolko ho hnat vkuse.Inak ak mozem odporucit radsej zobrat model vo vybave a so silnejsim motorom pri predaji sa rychlejsie minie za dobre peniaze.Este ta potesim ze ma pekny priebeh vykonu a po uprave este lepsie.Vykon ma taky isty ako najnovsi Superb kedze sa ich uz par meralo a ani jeden nemal 190PS ale 170PS.Ak by ta nieco zaujimalo kludne napis rad poradim.
https://www.youtube.com/watch?v=0RyJ4L_wack
https://www.youtube.com/watch?v=0RyJ4L_wack
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
The miracle, měl jsi nejen štěstí, ale správný model auta, bohužel budeš asi muset slevit v nárocích. A trochu se divím, že většina lidí pořád touží po plné palbě, která právě u ojetých aut je největším zdrojem závad. Tisíce km kabelů a ŘJ si vybírá svou daň. Opravdu všechny vymoženosti jsou tak důležité a řidič je účelně využivá?Já bych si napsal na tabuli jednotlivé komponety, vymoženosti atd..a jejich statistiku poruchovosti, zkušenosti majitelů apod. a až poté bych se rozhodoval. Dobrá rada lidí, kteří už ZAPLATILI může ušetřit mnoho problémů a prostředků do budoucna..
nepropadat panice...
pro Passat B7
-Odhlucneni
-Sedacky (z meho pohledu jsou vsechny sedacky z Passata (mimo trendline) o parnik lepsi, nez jakekoliv v superbu - elegance v superbu jsou dost nepovedene a maji naprosto mizerne bocni vedeni. Toto je ale asi hodne subjektivni a chce to zkusit, nejlepsi jsou pro me sportovni v passatu)
-Do prednich dveri lze dat petku s pitim (do Superba to fakt neni kam dat
-Lepsi volant a MF ovladani
-DCC - pokud lze, doporucuji poridit , i normalni podvozel mi ale v B7 prijde malinko lepsi
-Kessy na vsechny 4 kliky
-Ve spouste dalsich malych detailu je Passat lepsi a trosku vic dotazeny
pro Superb II
-O dost vice mista v zadu
-Malinko vetsi kufr
-Normalni rucni brzda
-Lepsi dostupnost doplnku vybavy a za lepsi ceny
-Odhlucneni
-Sedacky (z meho pohledu jsou vsechny sedacky z Passata (mimo trendline) o parnik lepsi, nez jakekoliv v superbu - elegance v superbu jsou dost nepovedene a maji naprosto mizerne bocni vedeni. Toto je ale asi hodne subjektivni a chce to zkusit, nejlepsi jsou pro me sportovni v passatu)
-Do prednich dveri lze dat petku s pitim (do Superba to fakt neni kam dat
-Lepsi volant a MF ovladani
-DCC - pokud lze, doporucuji poridit , i normalni podvozel mi ale v B7 prijde malinko lepsi
-Kessy na vsechny 4 kliky
-Ve spouste dalsich malych detailu je Passat lepsi a trosku vic dotazeny
pro Superb II
-O dost vice mista v zadu
-Malinko vetsi kufr
-Normalni rucni brzda
-Lepsi dostupnost doplnku vybavy a za lepsi ceny
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Docela mě zaráží ten Superb s tou obyčejnou ručkou. Přiznám se, že nejsem příznivcem elektronické ručky, ale v kombinaci s automatem a funkcí autohold mi celkem dává smysl... Tak nevím.
Konkrétně bych se měl podívat na toto auto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list
Co si o tom myslíte? 125 kW i 4x4 beru jako bonus, nevyžaduji to.
Díky.
Konkrétně bych se měl podívat na toto auto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list
Co si o tom myslíte? 125 kW i 4x4 beru jako bonus, nevyžaduji to.
Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Vici píše:a co ma rucka spolecneho s automatem a hillholdem?
No treba to, ze manzelka neni zvykla na automat. Takze ji funkce hold pomuze, aby nekde nestala a netukla do vozidla pred sebou, protoze to samo jede. To same plati i pro me. Tahle funkce se mi fakt libi...
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014