Klimatizace do bytu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Klimatizace do bytu
Používáte někdo mobilní klimatizaci v bytě? Pokud ano, jaké máte zkušenosti a jak jste spokojení? Už mě to horko zmáhá. Děkuju
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
myslíš takovou tu přenosnou, co je z ní tlustá hadice jako výfuk co se musí dát z okna ven?
Musel bys to vyřešit nějak tak, aby to foukalo ven ale okno bylo zavřené. Pokud máš u toho otevřené okno tak je to celé nesmysl, máš stejně horko a navíc platíš elektriku a vylíváš z toho pořád vodu jak debil..
Musel bys to vyřešit nějak tak, aby to foukalo ven ale okno bylo zavřené. Pokud máš u toho otevřené okno tak je to celé nesmysl, máš stejně horko a navíc platíš elektriku a vylíváš z toho pořád vodu jak debil..
Tak strčíš hadici a zbytek nějak dotěsníš. I vodu vyleješ. Lepší jak nic.
Základ proti horku je přes den nevětrat a pokud žaluzie tak stáhnout dolů. Dvě léta trvalo než sem to moju naučil. Na noc okno dokořán, ráno jak začne prát slunko tak zavřít a zatáhnout. A otevřít až večer.
Základ proti horku je přes den nevětrat a pokud žaluzie tak stáhnout dolů. Dvě léta trvalo než sem to moju naučil. Na noc okno dokořán, ráno jak začne prát slunko tak zavřít a zatáhnout. A otevřít až večer.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jojo, tu na kolečkách myslím. Bydlím ve třetím patře pod půdou a do oken pere slunce skoro celý den (okna ze třech stran) a někdy je to peklo. Venkovní žaluzie nepřipadají v úvahu, protože byt není můj a je v plánu za pár let nová fasáda. Hadici bych mohl strčit do nepoužívaného komína, takže by chladný vzduch neutíkal.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
pozor taky na jednu věc, ta hadice výfuku musí být co možná nejkratší a nejrovnější nejlépe bez žádných ohybů, aby mohl teplý vzduch volně procházet v případě že to bude mít nějaký odpor tak se chladicí výkon rapidně snižuje. Buď varianta vysekat do zdi díru patřičného průměru nebo existuje taková spešl fusekle do okna která utěsní otevření a má přímo otvor pro hadici. Jinak jednu místnost to vychladí v pohodě. Samozřejmě splitovka je na tom lépe, ale to už je spíš pro nové byty (baráky) kde už se s tím počítá při stavbě.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Wobe, samozřejmě bych raději volil nástěnnou, ale na fasádu se nesmí nic dát z důvodu plánované rekonstrukce. Nástěnná je totiž dvoudílná a venkovní jednotka je zvenku na baráku, což je problém. A navíc by sousedům vadilo, kdyby jim shora kapala voda. Takže bych zatím volil aspoň tu mobilní.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Přenosná klima má jednu velkou nevýhodu , saje vzduch z místnosti ohřeje ho a vyfoukne hadicí mimo místnost , a tím potřebuje přístup vzduchu . Jenže ten vzduch musí do místnosti od někad přijít , například z vedlejší ohřáté místnosti , nebo z vedra z venku . tím je celková účinnost pryč . Ještě by jsi ji mohl dát vedle na půdu a dovnitř přivést jen studený vzduch . Pak ještě hluk , kompresor u pevné jednotky je venku ale tady máš kompresor vevnitř .
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
neodporucam prenosnu
ak sa chladi tak vodu produkuje len vnutorna jednotka, voda sa nemusi zviesť vonku nutne - to je na tebe
čo sa týka fasády, večný problém, dávame dlhšiu konzolu (pred zateplenim) a ked sa príde robiť vonkajšia jednotka sa odmontuje a konzola ostáva, prípadne sa dá dať dole tiež
inak je to technické zariadenie ako satelit, vodu dávame často aj do odkvapu
ak s tým budeš aj kúriť tak voda sa bude robiť vo vonkajšej jednotke
ďalšia možnosť je to dať na strechu (davame to na obrubnik, do strechy sa nejebe tým pádom)
prenosnu by som si nedal doma ani náhodou
ps: daikin, airwell, panak vpohode prípadne aj samsung
ak sa chladi tak vodu produkuje len vnutorna jednotka, voda sa nemusi zviesť vonku nutne - to je na tebe
čo sa týka fasády, večný problém, dávame dlhšiu konzolu (pred zateplenim) a ked sa príde robiť vonkajšia jednotka sa odmontuje a konzola ostáva, prípadne sa dá dať dole tiež
inak je to technické zariadenie ako satelit, vodu dávame často aj do odkvapu
ak s tým budeš aj kúriť tak voda sa bude robiť vo vonkajšej jednotke
ďalšia možnosť je to dať na strechu (davame to na obrubnik, do strechy sa nejebe tým pádom)
prenosnu by som si nedal doma ani náhodou
ps: daikin, airwell, panak vpohode prípadne aj samsung