Proč PŘESNĚ praskají hlavy u BKD?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Proč PŘESNĚ praskají hlavy u BKD?
Zdravím,
dovolím si položit dotaz na který znám nekonkrétní odpověď. Je všeobecně známo, že i ty "echt německé" hlavy praskají.
Co je mi známo, je to přehříváním, ale dovolím si upřesnit otázku: kde přesně praskají?
Případně mě zajímají vaše názory ve smyslu kde dochází k nadměrnému přehřívání (nedostatečnému odvodu tepla).
Předem děkuji za odpovědi k tématu.
PS: nechystám se stavět BKD, jen čirý zájem
dovolím si položit dotaz na který znám nekonkrétní odpověď. Je všeobecně známo, že i ty "echt německé" hlavy praskají.
Co je mi známo, je to přehříváním, ale dovolím si upřesnit otázku: kde přesně praskají?
Případně mě zajímají vaše názory ve smyslu kde dochází k nadměrnému přehřívání (nedostatečnému odvodu tepla).
Předem děkuji za odpovědi k tématu.
PS: nechystám se stavět BKD, jen čirý zájem
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
https://www.audi-sport.net/xf/threads/a ... lp.226309/
Jsou tam i fotky.
A protoze mne to ceka take tak su jenom zvedavy, jsou stejne palice BKD a BMM?
Jsou tam i fotky.
A protoze mne to ceka take tak su jenom zvedavy, jsou stejne palice BKD a BMM?
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
co som sa ja dozvedel,tak tie hlavy nepraskaju pri zatazeni ale naopak pri odlahceni napr. ides plny plyn do kopca a z kopca zaradena 5 alebo 6 bez plynu,vtedy vraj dochadza na tenkých hlinikovych stenách k takemu zmrsteniu az sa vytvori mikrotrhlina.samozmrejme sa to neudeje hned a vela zalezi na materiali a kvalite odliatku.
p.s.-podobne praskali hlavy na GOLF 2 medzi ventilami alebo za vyfukovym ventilom
p.s.-podobne praskali hlavy na GOLF 2 medzi ventilami alebo za vyfukovym ventilom
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
u všech dieselů praskaj hlavy... i u obyč rotačky tdi bývají popraskaný mezi ventilama a ke vstřikovači... u 16V PD bude problém daný tím, že v tý hlavě je toho nacpanýho moc a má tenký stěny a podcenila se technologie výroby a materiál nejspíš.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Pracoval jsem v Brne v labine v Honeywellu a měly jsme tam CGL to umelo popraskat po 3 dnech provozu na 12ti mistech a vw nas jebalo že zavirame egr takže samozrejme ma na to vliv spalovaci teplota, takze komu to praska a nema chip by pomohlo pridat tlaku turba bez pridani nafty
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex
Pracoval jsem v Brne v labine v Honeywellu a měly jsme tam CGL to umelo popraskat po 3 dnech provozu na 12ti mistech a vw nas jebalo že zavirame egr takže samozrejme ma na to vliv spalovaci teplota, takze komu to praska a nema chip by pomohlo pridat tlaku turba bez pridani nafty
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
MAZDA RX8 ex