Stránka 1 z 1
Proč PŘESNĚ praskají hlavy u BKD?
Napsal: 08 čer 2018, 07:58
od Forest
Zdravím,
dovolím si položit dotaz na který znám nekonkrétní odpověď. Je všeobecně známo, že i ty "echt německé" hlavy praskají.
Co je mi známo, je to přehříváním, ale dovolím si upřesnit otázku: kde přesně praskají?
Případně mě zajímají vaše názory ve smyslu kde dochází k nadměrnému přehřívání (nedostatečnému odvodu tepla).
Předem děkuji za odpovědi k tématu.
PS: nechystám se stavět BKD, jen čirý zájem
Napsal: 08 čer 2018, 12:18
od Diletant_a_Laik
Já viděl ani ne tak prasklý jako spíš nekvalitně odlitý. Několik kousků co byly z porézního materiálu a voda tekla do výfukovýho kanálu až za ventilem
Napsal: 09 čer 2018, 21:22
od yary1
https://www.audi-sport.net/xf/threads/a ... lp.226309/
Jsou tam i fotky.
A protoze mne to ceka take tak su jenom zvedavy, jsou stejne palice BKD a BMM?
Napsal: 10 čer 2018, 08:56
od Vici
bmm je jiná = stejná jako u 1.9
bmm je pomsta
Napsal: 10 čer 2018, 16:01
od fero
co som sa ja dozvedel,tak tie hlavy nepraskaju pri zatazeni ale naopak pri odlahceni napr. ides plny plyn do kopca a z kopca zaradena 5 alebo 6 bez plynu,vtedy vraj dochadza na tenkých hlinikovych stenách k takemu zmrsteniu az sa vytvori mikrotrhlina.samozmrejme sa to neudeje hned a vela zalezi na materiali a kvalite odliatku.
p.s.-podobne praskali hlavy na GOLF 2 medzi ventilami alebo za vyfukovym ventilom
Napsal: 10 čer 2018, 20:35
od turbo kamna power
u všech dieselů praskaj hlavy... i u obyč rotačky tdi bývají popraskaný mezi ventilama a ke vstřikovači... u 16V PD bude problém daný tím, že v tý hlavě je toho nacpanýho moc a má tenký stěny a podcenila se technologie výroby a materiál nejspíš.
Napsal: 11 čer 2018, 13:52
od dist01
co vim o s těnách hlav je to problém špatně se to desigenuje protže moc tlusta stěna praskne no moc tenka taky
Napsal: 11 čer 2018, 14:38
od A6TDI
Pěkně sjim to řek. Řek si všechno

Napsal: 11 čer 2018, 14:47
od Vici
Napsal: 11 čer 2018, 14:57
od A6TDI
Tvl. až ted sem si uvědomil že je to z Foresta Gumpa

Napsal: 11 čer 2018, 15:24
od Vici

právě
Napsal: 11 čer 2018, 19:59
od dist01
Pracoval jsem v Brne v labine v Honeywellu a měly jsme tam CGL to umelo popraskat po 3 dnech provozu na 12ti mistech a vw nas jebalo že zavirame egr takže samozrejme ma na to vliv spalovaci teplota, takze komu to praska a nema chip by pomohlo pridat tlaku turba bez pridani nafty
Napsal: 12 čer 2018, 19:55
od dist01
Pracoval jsem v Brne v labine v Honeywellu a měly jsme tam CGL to umelo popraskat po 3 dnech provozu na 12ti mistech a vw nas jebalo že zavirame egr takže samozrejme ma na to vliv spalovaci teplota, takze komu to praska a nema chip by pomohlo pridat tlaku turba bez pridani nafty