galaxy tdi nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

galaxy tdi nestartuje

Příspěvek od oregan »

Pritahli ke me ford galaxy 2000 1.9tdi 81kw rotacku.
Pred pul rokem majitel jezdil a jakmile se zhorsilo pocasi auto hur chytalo,obcas se mu stalo ze za jizdy auto chciplo a neslo dlouho natocit.auto pry i obcas hulilo.

pritahli to do nejakyho servisu kde mu menily novy cerpadlo,vycistily saci kos,vymenily palivovy filtr a udelali rozvody.Od te doby vubec nejde nastartovat auto.Motor toci ale nenaskoci.

pamet zavad prazdna.Bohuzel pri startu mi spadne komunikace takze nevidim otacky atd.Ale pri startu oracky na otackomeru ukazujou,tak kliku si myslim ze to vidi.
Jinak mam podezreni na rele 109 ale nevim kde se u tohoto auta nachazi.Mohli byste mi poradit? A nebo na co se zamerit?
na start spej to ma snahu chytnout ale nechytne to.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Pri štarte preblikne žhavenie? Nafta sa dostane až ku vstrekom? No a potom klasika, rozvod (nepretočili vačku?), prevstrek, tlaky...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Marek001 píše:Pri štarte preblikne žhavenie? Nafta sa dostane až ku vstrekom? No a potom klasika, rozvod (nepretočili vačku?), prevstrek, tlaky...
kdyz zapnu zapalovani tak zhaveni se rozsviti.Kdyz startuju tak nesviti ani neblikne.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

základ je jesli jde nafta ke vstříkům - musí stříkat když povolíš matice na trubkách

můje osobní tip je ten že jak měnili čerpadlo tak tam dali blbě kolo na kužel a stříká to uplně jinde než má, zkus je dát nadoraz na jednu a pak na druhou stranu
divný že na sprej to neblafne
pak jak píšou kluci kontrola rozvodů,tlaky jestli se jim to nepotkalo atd...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

roman1648 píše:základ je jesli jde nafta ke vstříkům - musí stříkat když povolíš matice na trubkách

můje osobní tip je ten že jak měnili čerpadlo tak tam dali blbě kolo na kužel a stříká to uplně jinde než má, zkus je dát nadoraz na jednu a pak na druhou stranu
divný že na sprej to neblafne
pak jak píšou kluci kontrola rozvodů,tlaky jestli se jim to nepotkalo atd...
Ahoj zitra rano budu schazovat plasty a pujdu se mrknout na rozvody zda sedi.Jak poznam ze je cerpadlo ok osazeny? predvstrik se ze urcite resi hybanim celyho cerpadla,jelikoz je na remenici pouze centralni sroub aspon podle sahani na remenici.Tam bude asi problem s rozvodama jelikoz to auto nema chut chytnout na start sprej.Asi tam i podfukuje nejaky vstrik obcas odfoukne.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, jinymi slovy to někdo dojebkal a ty to máš hasit... (rofl)
Zkoukni polohu klika-vačka a jestli vačka není otočená o 180°
Pak to chce omrknout čerpadlo, ideálně kdybys měl nebo si někde půjčil hodinky který se šroubují místo trubky prvního vstřiky na čerpadlo, to bys hned věděl kde čerpadlo stojí...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Vyndej žhavky, nebo to zkus i takhle a na trubku u 1 válce dej /nějaký/ vstřik , zatoč starterem až začne prášit a pak pomalu otáčej až prdne a uvidíš na vačce 1. válce ,zda je to správně. Nebo stačí jen průsvitná hadička, až uvidíš hladinu, tam pomalu točit až se hladina začne zvedat, tak je vstřik..A hlavně, hulí to když startuješ?
nepropadat panice...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

tak rozvody vacka vuci klice o 180 stipnu pluc 2-3 zuby nesedi
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

JJ tiež ma to napadlo preto som ti to na začiatku písal. No akože stane sa všeličo ale pretočená vačka a ešte aj pár zubov mimo to robili v tom servise predtým asi naliati :)
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

muze to byt potkany?kdyz jsem to dal na znacky a tocim motorem tak ma motor obcas velky odpor
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

hodil jsem rozvody na znacky,odvzdusnil to,ale nejde to nastartovat.pokroj je v tom ze uz mi to na start sprej chytne ale bezi to 3 vteriny a zdechne to.jakmile to startuje tak sedive huli.
jak sestelovat cerpadlo? nechpu to stim vstrikem
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tým vstrekom bolo asi myslené porovnať vstrek/výtlak nafty prvého valca s jeho strihom. Tým vylúčiš otočenú vačku alebo zle postavené čerpadlo. Pre istotu by som ešte zistil či to náhodu neblokuje immo (to by bola sakra náhoda), ak nie merať tlaky.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

MOTOR startuju pres kabely a toci ale nenaskoci ma tendenci ale nechce se mu.Jakmile tam dam start sprej chytne a dokud ho nevysaje komplet celej tak bezi a pak zdechne.Ted se mi jedna o to zda problem hledat v nafte,popripade jak spravne nastelovat cerpadlo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Relé 109 je pod volantem, je potřeba sundat plast nad pedálama, vytáhnout reléový rošt a je v druhé řadě relátek tak se případně neleknout že není hned vidět.
Odpovědět

Zpět na „Ford“