1.4Tsi nebo 1.5Tsi?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4Tsi nebo 1.5Tsi?
Ahoj, chci uplne noveho Tourana s manualem (vetsina cest mesto a kratke trasy), co koupit za motor? Dobihajici 1.4TSi 110kw (doufam a predpokladam jiz vychytanej) nebo novej 1.5 TSi Evo (s DPF, vypinani valcu, elektr.naklapeni lopatek) cca 96kw? Dekuji
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
s 1.5 jsem zatím nejel, nejspíš bude mít nižší spotřebu, ale osobně bych šel do ověřenější a jednodušší 1.4, která taky nežere moc a určitě líp pojede
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
kdysi na závodní motory ( motokáry ) byl nicasil hudba z Marsu, první válce Rotax byly placený zlatem a píst stál 100 Marek což byly hrozný peníze a když se to rozleťelo,mnohdy už v tréninku,bylo to na mašli
Dneska je to asi standart a i když se ti zašvihne starej motor s vložkama,jak psáno výše, stejně by to nikdo nespravoval protože cena vlože a nových pístů bude určitě strašná ( jestli to vůbec jde dodat jako díl ) ne jen celej spodek...
Dneska je to asi standart a i když se ti zašvihne starej motor s vložkama,jak psáno výše, stejně by to nikdo nespravoval protože cena vlože a nových pístů bude určitě strašná ( jestli to vůbec jde dodat jako díl ) ne jen celej spodek...
pokud jde koupit ještě 1,4ka, tak bych šel do ní, je to prověřený, funguje to, spotřeba je ok a jestli má vůbec ta 1,5ka spotřebu nižší je diskutabilní, variabilní turbo a je taky otázkou co to bude dělat, pokud by nebylo zbytí, tak asi jo, ale pokud je ještě na výběr, myslím, že volba by měla být jasná