motor CBAB 103kW - rýhy na stěnách válců

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ty tlaky musí být nějaká chyba měření, s takovýma tlakama by to nechytlo snad ani teplý
vanilka
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 02 črc 2008, 18:30
Bydliště: Příbramsko / Berounsko

Příspěvek od vanilka »

Taky mi ty tlaky vrtaj hlavou. Používám tuhle sadu - https://www.mojedilna.cz/kompresiometr- ... os-qs30196 - a je pravda, že pokaždý naměří nějaký podezřele nízký hodnoty. Manometr ukazuje správně (ověřeno na tlakovym vzduchu). Napadlo mě, jestli ten objem hadice mezi žhavičkovym adaptérem a manometrem není příliš velkej, což by vlastně snížilo kompresi a tedy i naměřenej tlak. Zpětnej ventil je totiž až na manometru..

EDIT:
Tak beru zpět. U manometru je jen čudlik na odfouknutí tlaku, zpětnej ventil je u rychlospojky na připojení šroubovacího adaptéru. Potom mi to vážně hlava nebere :? .
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

keď je hlava dole, naliať tekutinu a počkať ;) najlepší test.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“