Tenhle topic tedy bude o dostání TDI do kondice, časem možná i další upgrade, časem asi lepší trysky, větší tlak a intercooler.
Na autě se měnil TCV regulátor tlaku turba - Pierburg, snímač tlaku v sání. Sání se čistilo minulý rok. Nová trubka k sání, nové podtlakové hadičky k turbu a k TCV. Nikde viditelně nic neuniká, auto hulí v rámci normálu. Rozebrán a vyčištěn wastegate turba. Olej to bere zhruba 0,5l na 10 000km. Na autě je nová spojka, nové šrouby na kliku a nové olejové trysky.
EGR, KAT - ON (EGR čeká na zaslepení, KAT se uvidí)
Olejový filtr - MANN, olej Mobil 5W40.
Palivový filtr - měněn na podzim.
Vzduchový filtr - měněn za MANN před měsícem a půl.
Předvstřik - nastaven blíže k dolní mínusové hodnotě v zimě, nevím jestli výše by to bylo lepší.
Tlak ve válcích - nevím neměřeno, každopádně auto startovalo i v -19°C na první škrnutí, takže asi v pořádku, žhavičky BERU nové.
Dávka - 4mg
Turbo na diagnostice ukazuje tlak kolem 1,1baru, takze akorat na cip. Ale postupne klesa viz screeny.
Je tohle normální stav?
Tlak turba a poloha plynu
http://forum.volvoklub.cz/download/file ... &mode=view
Dávka
http://forum.volvoklub.cz/download/file ... &mode=view
Volvo S80 2,5TDI zlepšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři