Karburace MIKUNI - BMW F650 '94
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Karburace MIKUNI - BMW F650 '94
Karburace propouští benzín do sání. Nemáte někdo zkušenost s nějakou repasní sadou? Případně nějaký nápad, kde by mohl být problém? Moje znalosti karburátorů končí u Jawy 559-04. Tyhle moderní stroje, to je mno mě věda.
Zrovna minulý týden povídá kámoš, co má BMW R 60/2 , že má pořád pravou botu špinavou a smrdí benzinem. Moto je voňavka a pak chtěl odjet, pustil benzin a on mu tekl proudem z pravého karboše..Propadl velkému zděšení, tak jsem poté plovák vyndal a byl plný benzinu..Byl na straně popraskaný, tak jsem jej zaletoval , vše ok , byl u mne a chrochtal si a najednou zase/začal se loupat cín zespoda u dírky/..Tak říkám, kup nový/raději oba/, tak sháněl /má Bingy/ a přivezl z D repliku , trochu jinou bez talířku vespod plováku za 2000kč oba...Koukám na plovák a on to je plovák do Greatzinu z válečného BMW R 75..Jsou stejné, takže je tam bude dnes montovat a uvidí..Je to problém "minulosti", která je přeci tak technicky krásná a přímočará...
nepropadat panice...
Tole jak to má plastový plovák tak se to rádo zalepí když to vyschne , někde v garáži . Prostě musí být furt zalitej aby nedělal problém .Pája 19 píše:Asi špína na jehlovym ventilu plovákovky. Nebo vydrolená guma na tom ventilu. Nebo špatně nastavená hladina. To je stejný jak Jawa. Vlastně ne, Jawa to měla namakanější. Měla zaplavovák.
Občas to dělám, nic jinýho ja Keyster neberu...
https://www.ebay.co.uk/itm/KEYSTER-Carb ... Sw3WxaDMKV
https://www.ebay.co.uk/itm/KEYSTER-Carb ... Sw3WxaDMKV
Tohle je krása, bohužel na poválečná mota tohle asi není. Kámoš tam dal ty nové "náhrady" a motor kouřil, zvedla se hladina..Tak se opravily ty staré a motor šlape...Tuhle firmu si schovám, třeba....roman1648 píše:Občas to dělám, nic jinýho ja Keyster neberu...
https://www.ebay.co.uk/itm/KEYSTER-Carb ... Sw3WxaDMKV
nepropadat panice...