206 1,1i hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
206 1,1i hlava
Zdar pánové, měnim těsnění pod hlavou, takže jsem i zkoušel těsnost ventilů(zalil jsem spalovací prostor)a za 2 hodiny prosákla asi polovina z hladiny. Co myslíte, chce to už zabrousit nebo to ještě jde, jen podotknu že auto máme jen jako pracovní Popř. předpokládám, že tenhle motor nebude mít titanový sedla apod., takže by to kdyžtak mělo stačit po staru, brusnou pastou že jo ? Díky za postřehy
Naposledy upravil(a) Tomáš Čermák dne 27 kvě 2018, 19:38, celkem upraveno 1 x.
Pokud to vydrží 2 hodiny, je to bezva. Při běhu motoru je ventil zavřen určitě kratší dobu než 2hodiny..Ale pokud máš hodně času, tak proč ne, ale nemá cenu, co fungovalo nějak narušovat, protože to už aby jsi vše pečlivě vyčistil, dal nová gufírka, poté vše vymyl a zase vyzkoušel a moožná to ani ty 2 hodiny nevydrží...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Hladina nehladina, je tam tolik vody, co tam má být? Topí to a je motor ohřátý a spíná vrtule? Tohle jsou důležité veličiny, pokud to bude topit, chladit a hadice nebudou jako kámen, nemá cenu cokoliv řešit.A tohle není diesel , kde se může expanzka klidně zahodit a nic se nestane..A mimochodem, chce tohle vše kontrolovat se zavřenou zátkou...Tomáš Čermák píše:Bylo foukly těsnění pod hlavou no. Dneska se to poskládalo a když je auto nastartovany tak se hejbe hladina v nadobce když se přidá plyn. Hlava se kontroloval a a byla rovná. Blok rovnej. Co myslíte? Někde prasklý?
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Tak ventilátor už běží, ale všiml jsem si že z hlavy je trochu slyšet takový divný klepání(zní to trochu jako diesel), hlavně když se motor vytočí a pak když padaj otáčky tak to jakoby ,,zaklepe''. Vůle na ventilech to ale nejsou. Nesetkal se s tím někdo? Nemohli se třeba ohnout vahadla při dotahování hlavy? Jen dodám že hlava se samozřejmě utahovala v pořadí podle postupu, na 20Nm a pak 2x 120stupnů
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Ty vahadla neohneš, pokud na volnoběh nic neklepe, tak po přidání a ubrání mohou zaklepat ojniční /hlavní/ložiska, což kdysi býval problém těchto motorů..Motor klepal jako pendlovky, ale na funkci to nemělo vliv.. Má to asi toho hodně za sebou, ne? Pokud to má hodně, dej tam 15W-40 a jezdi jak je tady již popsáno..Těsnění zůstalo stejné/jiná možnost asi není, že/ a hlava se nebrousila, možná jste zabrousili ventily, ne? Pokud ano, tak jste vršek natlakovali a spodek "protestuje"...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53