1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti

Příspěvek od Source »

Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.

Máte s tým už niekto skúsenosti ? keď tak na čo si dať pozor pri týchto motoroch ? najazdil už na tom niekto aspoň 100K ?

Olej plánujem meniť po 10-12tis km + filtre. čo som zatiaľ tak vypozoroval tak motor do 2000 otáčok je moc nepoužiteľný, od 2000 do 3000 je to preňho úplny raj, od 3000 hore už začína celkom vrčať.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nechápu tyto nákupy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No ak by sa dalo zobrať niečo iné tak by som zobral aj niečo iné ale v ponuke nič iné nebolo, bohužial takto to vyšlo
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

(noteeth) (noteeth)
jak jako nebylo ?? nejsme za komančů že bys musel brát to co je a nemohl si vybírat ne :roll:
měl sis vzít 1.4tsi a nemusel bys teď mudrovat že to moc nejede...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hej ? a odkedy si môžeš dať do nového POLA 1.4 TSi ? ak by to šlo tak ho tam mám. Bohužial tu na SVK sa nedalo dať 1.4 Tsi, pretože importér tak rozhodol. a dostupný bude od leta 1.5 TSi, ale to bude až od septembra. Neviem ako to máte v CZ možno tam sa dalo. otázka bola úplne niečo iné
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No,hlavně,že máš nové auto hned. Za dva roky bude u prodejců už jen šlapací. Co je staré,nebývá špatné,zvláště auta. Objem ničím nenahradíš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, vždy je dobré se podívat ,KDY mají ty motory liliputi ten udávaný výkon a zkusit se s tím rozjet..Brzo budou v autoškole školit, jak se rozjet s liliputem, plně naložen a do kopce..Vždy si vzpomenu na dávné časy, kdy Honda 50ccm pro MS světa měla 15 kvaltů , ohromující otáčky a výkon , a pilot celý závod jen řadil a řadil a řadil, aby mu nespadli otáčky asi pod 10000 ot/ za minutu... :)
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

No tady jestli se nepletu tak do nový fobie taky nic než litr nedávaj, je to hrůža, blil bych, nějak mě už auta přestávaji bavit.
Pawouk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2011, 22:28

Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti

Příspěvek od Pawouk »

Source píše:Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
Mají jiné turbo, respektive výkonnější verze má jinou skříň turba s vyšší tepelnou odolností pro teploty výfukových plynů až 1050°C.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Source"] samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.


si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85

85 jde přej čipnout na sto

já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti

Příspěvek od sikin1987 »

slovacek.milos píše:
Source píše: samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.


si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85

85 jde přej čipnout na sto

já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
a neni to stejni jak u 1,2 TSI?
tam byla jen jina prevodovka
a slabsi motor sle nachipovat uplnes stejne jak silenejsi na 96 kw
prave to bych pak chtel do budoucna i kdyz i tak to nebude mit zrychleni pod 8,5 s na 100,ale predjet se s tim bude dat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“