Prolínání freez přes víčko termostatu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Motor AQW. Pred 5 mesici jsem menil termostat. Celou skrin original, abych se vyhnul netesnicimu vicku. A vicko zaclo prolinat freez. Ted otazka. Jak a co davate Vy? Je to nesmyslne resene na trech sroubech do plastu. Na hlave ta priruba tesni, jen to vicko na trech sroubech. Ani jsem ho nijak nepretahoval, nechal jsem to tak, jak to dorazilo nove. Rada? Rozdelat a maznout O krouzek patlalem a lehce dotahnout? Asi nic jineho neni reseni. Nez kupovat novou skrin a za chvilku stejno.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a co to zreklamovat ? :-)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Nechci cekat 30 dni, nez nekdo rekne, ze jsem to pretahl a vicko se zkroutilo.To zname tyhle vyjadreni.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1362
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Vici píše:nj tak tam mrkni.. třeba jen narovnáš gumičku a znovu zatáhneš. ale musíš se trefit zpátky do závitu přesně
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="mirek999"]Motor AQW. Pred 5 mesici jsem menil termostat. Celou skrin original,


je tomu snad deset let co jsem chodil do jednoho skladu s orginál škoda díly, ceny byly velmi zajímavé, stálo to za ho..... papír aušus neštěstí (wallbash)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="mirek999"]Nechci cekat 30 dni,

koupím v auto kelly na feldu MPI celou skřín, těměř všem ta skřín přestala topit příští sezonu, musel jsem termostat rozdělat a ubrousit tyčku o 3 mm abych se dostal přes 80 stupnů, všude byl vyražený znak škoda orginál,

reklamaci jsem zatím neřešil
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

tak to ti řeknu naprosto přesně protože v té firmě co to vyrábí jsem dělal 11 let (noteeth)
Formy na ty plastové odlitky ( těleso a víčko ) jsou staré ca. 22 let navíc posledních asi 8-10 let ( když to vyběhlo ze série tuším 2005/6 nebo tak ) bez jakékoliv údržby, občas si VW Kassel což je centrální sklad ND pro koncern objedná třeba 100ks, tak se to horko těžko nahodí,vyrobí a nějak(z něčeho ) smontuje, nejsou na to už díly a nikdo nebude objednávat min. odběrné množství třeba 10tis.ks voskových elementů od Wahlera kvůli 100ks za rok...
Objednej si jiného výrobce klidně i Topran, uděláš líp ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jo, to je ta lean production, to se výběh serie a plánování výroby pro ND na cca 15let dělá jedna radost a pak nasazuješ formu kvůli 100 kusům, protože plánování nepovolí více kusů... První dobrý začnou padat po 20 kusech když to jde :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nebo to mají možná i předvyrobené,nevím,tím pádem to může být dokroucené atd.
V sérii na to byla vícenásobná tlaková zkouška pod vodou až do 8bar a funkční test, teď pochybuju že si s tím někdo láme hlavu (rofl)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"] jsem dělal 11 let (noteeth)


stím plastem problém není jen stím termostatem, že namontuješ celou skřín je tam třeba 88 a za rok 68, rozděláš ubrousíš milimetřík dva té ocelové tyčky a máš tam zas skoro devadesát,
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Starý elementy a zdegranovanej vosk,ma to nějakou expiraci...
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tak vyreseno. Rozdelal jsem to, a uz z vyroby byl O krouzek necim namazany (nejaky tmel). A jak to bylo nerovnomerne, tak v jednom miste to prolinalo. Ocistil jsem to, odmastil a lehce liznul tmelem na O krouzek. Zatim drzi a netece. Uvidime.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tak opět termostat začal chcát. Nicméně jsem ho stejně musel vyměnit, protože opět páčky ve víčku ulámané a propouštěl. Teď otázka, jak to řešíte? Kupujete origo celou skříň nebo už na to máte nějakou vychytávkou? Koupil jsem opět origo celou skříň, ale pokud odejde, tak už bych chtěl jiný řešení. Nechci vždy pár měsíců pojezdit a řešit opět.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Naposledy jsem ho měnil na naší cca 4roky zpět a koupil jsem jen komůrku s termostatem nějakou třetivýrobu a zatím drží, ten komplet za 1 100kč nebo kolik bych nekupoval...
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Třetí výroba je co? Protože jestli i tenhle druhý origo začne propouštět, tak už to budu řešit nevím čím.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“