Podlak v motoru FABIA II 1,4, 63 kW, rv. 2010

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Bydliště: Tábor

Podlak v motoru FABIA II 1,4, 63 kW, rv. 2010

Příspěvek od BugiJČ »

Včera jsem při běžné kontrole auta, sundal při nastartovaném motoru víčko na víku motoru a zjistil jsem, že je v motoru podtlak. Zkoušel jsem základní nastavaní klapky, vyndat vzduchový filtr ale výsledek by beze změny. Chtěl bych se prosím zeptat zda je tento stav normální nebo mam někde hledat chybu. Na VAGU žádná chyba není.

Děkuji za rady.
Bugi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

V každém moderním motoru je řešený odvětrání klikovky a spol. podtlakem a tyto páry jsou po odloučení oleje přivedeny do sání, tady to nebude jinak, ekologie nedovoluje odvětrání ven, navíc řízení motoru je tomu přízpůsobeno. Ten podtlak je ale daný, pokud je jiný než konstruovaný, je tam problém na odlučovači ...
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Rayx píše:V každém moderním motoru je řešený odvětrání klikovky a spol. podtlakem a tyto páry jsou po odloučení oleje přivedeny do sání, tady to nebude jinak, ekologie nedovoluje odvětrání ven, navíc řízení motoru je tomu přízpůsobeno. Ten podtlak je ale daný, pokud je jiný než konstruovaný, je tam problém na odlučovači ...
Ale jak zjistíš jestli je ten podtlak správný?
Jediné co mě napadlo vyzkoušet to najiném autě se stejným motorem. Protože jak jsem již psal dříve, VAG nic nehlásí motor při podtlaku také běží, jediné co je tak když tam víčko dám nazpátek dostatečně rychle tak motor zhasne.
Bugi
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

U 1,4 bez víčka by sa mali po chvilke zvyšiť otačky a zvyklo zapisať dačo netesnosť v saní ak sa dobre pamatam a u HTP sa zatrepe motor a zrovnaju sa otačky.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“