zaruka na motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Poznam autorizak co si toto bezne dava robit jednemu panovi a to rokyMarek001 píše:A čo potom firmy ktoré sa špecializujú vyslovene len na opravy motorov (honovanie, výbrusy, opravy hláv) to tiež nie sú štandardné operácie schválené výrobcami a predpokladám že to musia mať nejako ošetrené.
BMW 330 ix
Ano, jsou , dokonce montují třeba těsnění pod hlavu neoriginální a účtují origo a možná že to ofiko i mohou, ale často je to černota, která se toleruje pro snížení ceny zákazníka..Samozřejmě jde o to, co na to výrobce, pokud by nastal problém a zákazník by se na výrobce obrátil. Vím o případu, kdy německý zákazník po rozbití okna v ČR si jej nechal u zástupce Audi i vyměnit a pak si stěžoval doma, nejen na cenu, ale i na kvalitu opravy a koncese byla odebrána ..
nepropadat panice...
90% možná víc značkových servisů - třeba v Brně všechno vozí k Pavlíčkovi, nová hlava nebo novej motor tak max na záruku, jinak se všechno spravuje, i když by se ofiko nemělo
pochybuju že výrobce připouští vyvrtání a převložkování bloku, stejně jako některý hlavy se vůbec nemají brousit, nástřiky a broušení klikovek,vaček, to je všechno super technologie ale ofiko by se nemělo dělat nic
jenže řekni někomu ať koupí novou hlavu za 50 namísto opravy za 5
pochybuju že výrobce připouští vyvrtání a převložkování bloku, stejně jako některý hlavy se vůbec nemají brousit, nástřiky a broušení klikovek,vaček, to je všechno super technologie ale ofiko by se nemělo dělat nic
jenže řekni někomu ať koupí novou hlavu za 50 namísto opravy za 5
To je prostě realita a řekl bych, všechna čest..Protože dát všechno nové umí každý vůl, ale v Čechách je bohudík pořád zvykem, že lze mnoho věcí opravit a ne plnit kontejnery...
P.S. kdyby kolikrát lidé tušili, jakou radost člověk má, když objeví součástku 80 let starou a zkurvenou, že jí má ? A pak se spojí hlavy dohromady, jak to opravit a dát do 1A stavu...A pak ta radost.....
P.S. kdyby kolikrát lidé tušili, jakou radost člověk má, když objeví součástku 80 let starou a zkurvenou, že jí má ? A pak se spojí hlavy dohromady, jak to opravit a dát do 1A stavu...A pak ta radost.....
nepropadat panice...
Jo, spousta výrobců je dodává, to je fakt, ale kdyby došlo na lámání chleba a řešení průseru tak soudní znalec nebo nějakej hyper super technical manager od BMW ti to rozbije během pěti minut že přehonováním na větší došlo k zeslabení a následkem toho blablabla a že se to tak opravovat vůbec nemělo atd
fakt je těžkýá dávat na něco záruky, ty nevíš kdo s tím bude jezdit a hlavně jak, plno lidí jsou prostě magoři a myslí si že když je něco v zaruce, že prostě hlava nehlava
takových příkladů je spousta, my jednou dělali turbo na OI, klasika nechal se udělat repas v turbocaru,namontovalo se to,vyčistil IC,trubky,vyčištěnej koš a nová tlaková trubka mazání turba
auto normálně jelo, kámoš to jel projet, jak tomu trochu dal tak bum a vyletěla druhá ojnice blokem
tak začala dohadovaná co kde jak a kdo za to může
fakt je těžkýá dávat na něco záruky, ty nevíš kdo s tím bude jezdit a hlavně jak, plno lidí jsou prostě magoři a myslí si že když je něco v zaruce, že prostě hlava nehlava
takových příkladů je spousta, my jednou dělali turbo na OI, klasika nechal se udělat repas v turbocaru,namontovalo se to,vyčistil IC,trubky,vyčištěnej koš a nová tlaková trubka mazání turba
auto normálně jelo, kámoš to jel projet, jak tomu trochu dal tak bum a vyletěla druhá ojnice blokem
tak začala dohadovaná co kde jak a kdo za to může