Zhasnutí motoru po startu 1.8T 110kw

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Zhasnutí motoru po startu 1.8T 110kw

Příspěvek od Vedo125 »

Zdravím Borci. Trápí mě poslední dobou problém se studeným startem u motoru 1.8T AGU. Jakmile auto delší dobu stojí, motor naskočí krásně ale do jedné vteřiny zhasne, další start je v pořádku a motor běží. Diagnostika mlčí. Jinak auto jede naprosto v pořádku.

Dosavadní servis na motoru : (rozvody s vodní pumpou, palivové čerpadlo, svíčky NGK, lambda sonda, komplet hadice odvětrávání a podtlakové, N75, nový BOV, váha vzduchu, skrtící klapka vyčištěna, palivák vyměnen, regulátor tlaku paliva, čidlo chladící kapaliny) Immobilizér je vypnutý

Fakt už nevím po čem jít :(
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Kolko to ma najazdene ? Cital som ze to moze robit nejaka netesnost hadice svagor ma to autoo 400 tis presne mz to robilo to iste prevrtali mu borci katalyzator :D uz to nerobi ale skus pozriet ci nemas prasknutu hadicu pri skrtiacej riesili to na skoda clube daj do google najde ti to bola to nejaka kravina.
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“