Zdravím Borci. Trápí mě poslední dobou problém se studeným startem u motoru 1.8T AGU. Jakmile auto delší dobu stojí, motor naskočí krásně ale do jedné vteřiny zhasne, další start je v pořádku a motor běží. Diagnostika mlčí. Jinak auto jede naprosto v pořádku.
Dosavadní servis na motoru : (rozvody s vodní pumpou, palivové čerpadlo, svíčky NGK, lambda sonda, komplet hadice odvětrávání a podtlakové, N75, nový BOV, váha vzduchu, skrtící klapka vyčištěna, palivák vyměnen, regulátor tlaku paliva, čidlo chladící kapaliny) Immobilizér je vypnutý
Fakt už nevím po čem jít
Zhasnutí motoru po startu 1.8T 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zhasnutí motoru po startu 1.8T 110kw
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Kolko to ma najazdene ? Cital som ze to moze robit nejaka netesnost hadice svagor ma to autoo 400 tis presne mz to robilo to iste prevrtali mu borci katalyzator uz to nerobi ale skus pozriet ci nemas prasknutu hadicu pri skrtiacej riesili to na skoda clube daj do google najde ti to bola to nejaka kravina.
BMW 330 ix