Auto kolem 100 tis. benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no, přesně o tom to je, u nás kluci co vozí auta z Itálie pravidelně dovezou nějakej takovej šperk ( Jágo,SL500,750i..)protože ani tam nikdo nechce drahé opravy na starých autech platit tak jim to tam dávají pomalu za odvoz, tady to nějakej poloblázen koupí a pak plače jak želva kolik to nestojí peněz když má něco opravovat...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kdyz tak bych mel na prodej Lexus GS300 s legendarnim motorem 2JZ (absolutni drzak s potencialem az 650koni). Nemam pro nej realne vyuziti, k zivotu potrebuji kombika a prasit tento skvost se mi opravdu nechce.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jasne, neni levostrannej, jako tohle neni v kombiku ... clovek musi zit s tim co je k dispozici
Jinak samozrejme, ze ten "starej". Starej ale dobrej, dovolim si smele tvrdit, ze ten nejlepsi co byl (otazkou je, zda neni lepsi ten osmivalec). V pripade meho motoru, nevim cim to je ale je podstatne tissi nezli vsechny ostatni ktere jsem mel moznost slyset. Zminili se o tom i odbornici. Zapomente na vsechny nesmyslny V6tky, tohle je radovej sestivalec.
Japonci se tehdy inspirovali (obslehli ho) nemeckym motorem M104 (Turbobandit na nem delaji pres 100é koni) a zdonalili s dotazenim do detailu. Priznavam, mel jsem plan zainvestovat temer ctvrt milionu na prestavbu na 650 koni (existuje prestavbovy kit) ale resil jsem jine zalezitosti a vuz zustal bez vyuziti.
Nyni pro nej nemam vyuziti a navzdory tomu, ze je to pro me tezke rozhodnuti, jsem pripraven ho prodat.
Duvod je prosty: potrebuji prepravovat velky a mnohdy ne zrovna cisty naklad, nemam pro nej vyuziti...byt to kombi, rad se do nej pustim. K vozu jsem pripraven za decentni poplatek pribalit i jeho dvojce v anglickem provedeni s bouranym predkem (motoru se to nedotklo).
2JZ
The 3.0 L (2997 cc) 2JZ has been produced since 1991 (first released in the 1991 Toyota Aristo). Cylinder bore was 86 mm (3.386 in) and stroke was 86 mm (3.386 in). VVT-i variable valve timing was added later in 1997 for the 1998 model year. This engine is not merely a stroked version of the 1JZ (although they share a common bore size, bore pitch, and general architecture), but has a taller block deck and longer connecting rods to accommodate the 14.5 mm (0.571 in) stroke increase.
... ti chytrejsi si povsimnou hodnot vrtani a zdvihu, coz je klicem k uspechu
Jinak samozrejme, ze ten "starej". Starej ale dobrej, dovolim si smele tvrdit, ze ten nejlepsi co byl (otazkou je, zda neni lepsi ten osmivalec). V pripade meho motoru, nevim cim to je ale je podstatne tissi nezli vsechny ostatni ktere jsem mel moznost slyset. Zminili se o tom i odbornici. Zapomente na vsechny nesmyslny V6tky, tohle je radovej sestivalec.
Japonci se tehdy inspirovali (obslehli ho) nemeckym motorem M104 (Turbobandit na nem delaji pres 100é koni) a zdonalili s dotazenim do detailu. Priznavam, mel jsem plan zainvestovat temer ctvrt milionu na prestavbu na 650 koni (existuje prestavbovy kit) ale resil jsem jine zalezitosti a vuz zustal bez vyuziti.
Nyni pro nej nemam vyuziti a navzdory tomu, ze je to pro me tezke rozhodnuti, jsem pripraven ho prodat.
Duvod je prosty: potrebuji prepravovat velky a mnohdy ne zrovna cisty naklad, nemam pro nej vyuziti...byt to kombi, rad se do nej pustim. K vozu jsem pripraven za decentni poplatek pribalit i jeho dvojce v anglickem provedeni s bouranym predkem (motoru se to nedotklo).
2JZ
The 3.0 L (2997 cc) 2JZ has been produced since 1991 (first released in the 1991 Toyota Aristo). Cylinder bore was 86 mm (3.386 in) and stroke was 86 mm (3.386 in). VVT-i variable valve timing was added later in 1997 for the 1998 model year. This engine is not merely a stroked version of the 1JZ (although they share a common bore size, bore pitch, and general architecture), but has a taller block deck and longer connecting rods to accommodate the 14.5 mm (0.571 in) stroke increase.
Kód: Vybrat vše
2JZ-GE
The 2JZ-GE is a common version. Output is 215–230 PS (158–169 kW; 212–227 bhp) at 5800 to 6000 rpm and 209–220 lb⋅ft (283–298 N⋅m) of torque at 3800 to 4800 rpm.
It uses Sequential Electronic Fuel Injection, has an aluminum head and 4 valves per cylinder, along with a cast-iron cylinder block, with some versions using VVT-i. The VVT-i version also featured DIS in favor of the traditional distributor set-up previously seen on the 2JZ-GE. Despite common misconception it was not a true COP (Coil-On-Plug, also known as Plug-top coil) ignition system instead relying on one coil to fire two cylinders, one of which was by spark plug wire.
Applications:
Toyota Altezza AS300/Lexus IS300
Toyota Aristo/Lexus GS300
Toyota Crown/Toyota Crown Majesta
Toyota Mark II/Toyota Chaser/Toyota Cresta
Toyota Origin
Toyota Progres
Toyota Soarer / Lexus SC300
Toyota Supra
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jo nján sem se spletl , to ke Toyota .. To se dávalo do supry.
Skyline je RB26DET . Tak to nic , Přeji příjemný prodej.
No a 210 HP , to se teds moc nevytáhly. asi bych tam v případě touhy ,jebnul swap za supry . Než to překopávat.
na bazoši jsem tuhle jeden potkal asi za kilo..
Nějaký borci to prodávaj na větváky. Mají fakt jeby
možná najdu.
Skyline je RB26DET . Tak to nic , Přeji příjemný prodej.
No a 210 HP , to se teds moc nevytáhly. asi bych tam v případě touhy ,jebnul swap za supry . Než to překopávat.
na bazoši jsem tuhle jeden potkal asi za kilo..
Nějaký borci to prodávaj na větváky. Mají fakt jeby
možná najdu.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A6TDI, ve vsi ucte, nechci te tu ponizovat, takze si nastuduj potrebne a pote delej zavery a ty ventiluj.
Mimochodem, Toyota Aristo = Lexus GS300
Jde o to, ze kdyz koupis motor ze Supry (predpokladam, ze ten preplnovany, protoze napriklad ten slavny z Rychle a zbesile byl v serii shodou okolnosti identicky s tim mym, tedy astmatik neboli atmosfera), budes muset investovat k tema 100 tisicum vice, nezli 150 abys byl na hodnote 650 koni
Mimochodem, Toyota Aristo = Lexus GS300
Jde o to, ze kdyz koupis motor ze Supry (predpokladam, ze ten preplnovany, protoze napriklad ten slavny z Rychle a zbesile byl v serii shodou okolnosti identicky s tim mym, tedy astmatik neboli atmosfera), budes muset investovat k tema 100 tisicum vice, nezli 150 abys byl na hodnote 650 koni
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ano, presne tak A6TDI, mam to peclive prostudovane ... narozdil od tebe. Ale nevlezu, protoze to neni kombik takze do toho nebudu investovat a jsem pripraven to prodat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mam prostudovane co je na jakou uroven u T nebo N/A potreba a uprimne, tohle neni TDI abych neco "bastlil" takze bych se byval rozhodl pro overeny kompletni prestavbovy kit.
Ja plne chapu, ze rad zabredavas do diskuze aniz bys vedel ktera bije ale prosim, usetri vzajemne nas cas, ano?
Ja plne chapu, ze rad zabredavas do diskuze aniz bys vedel ktera bije ale prosim, usetri vzajemne nas cas, ano?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)