Bud prosim konkretni: jake problemy jsou s touto "exotikou" (presne tento typ auta) spojeny. Budu rad, kdyz mi to napises.fekálek píše:Kup si co chceš, já nemám rad problémy a proto nemám rad tuhle exotiku
Problemy jsou se vsim, protoze lidi to jako problemy vnimaji. Lidi stve, ze pneumatiky nevydrzej milion kilometru, vnimaji to jako problem. Pro lidi muze byt problem, ze se na aute, jinak bezproblemovem drzaku rozbije vec ktera stoji 20tis. A hned to porovnavaji se sousedem, kterej na aute neutratil vic nezli 5tis. za jeden dil ... ale jaksi mu nedochazi, ze zatimco jemu to auto slouzilo 4 roky bez jakychkoli investic (nebereme v potaz spotrebni material jako kapaliny, filtry, PHM, gumy, brzdy) ten soused do toho po malych castkach vrazil treba 30 tisic a auto mu stalo za ty 4 roky ctvrt roku v servisu.
Takze ja budu radeji, kdyz budu platit za nejaky dil "nespotrebni dil" u Lexuse 20tis. (nevim ted jaky ale hlavne, me se to tykat nebude protoze jsem si koupil toho "dvojnika") a bude jezdit bez problemu a odstaveni nekolik let nez abych zvolil ten model vyse uvedeneho. A neboj, mam rotackoveho Golfa, provozoval jsem PDckoveho Golfa a vim, ze to nejsou zase takove pripady "bez investic", zvlaste v pripade takoveho stari.
Jinak zjevne jsi to poradne necetl a neprostudoval: ano, muze to byt brano jako exotika ale jak jsem zminil: o problemech nevim. Ostatne, pred koupi jsem stravil spoustu casu hledanim informaci, podkladu a zjistovanim co je na techto vozech problematicke a koukal jsem na ceny spotrebniho materialu. A prave proto jsem se ke koupi uchylil a kdyby to nebyla limuzina tak bych si ho nechal dokud by nas EU nerozdelila.
Kdyz dostanes prilezitost se v takovem voze projet tak si na me vzpomen kdyz pak sednes do koncernu: budes si pripadat jako na kozliku (a sportovani sedacky ti fakt nepomohou).