Fabia I řízení

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Fabia I řízení

Příspěvek od ondra.p »

Mám problém s řízením na otcově Fabii 1,4Mpi řízení starý typ TRW . Cca pul roku zpět se začaly objevovat symptomy vadného čidla řízení problikávání světel. Čidlo jsem z nedostatku času jen provizorně odpojil a byl klid. Dneska mu servo přestalo posilovat uplně, baterka nabitá ok, kapaliny dostatek, diagnostika hlásí 4 závad nalezeno.
00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
49-00 - zadna komunikace
01324 - ridici jednotka pro pohon vsech kol
49-00 - zadna komunikace
00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
49-00 - zadna komunikace
01324 - ridici jednotka pro pohon vsech kol
49-00 - zadna komunikace

Je mě záhadou ta závada 01324 auto je klasická předokolka. Zítra mrknu na blok měřených hodnot svazek a konektory. Napadá vás co ještě zkontrolovat a proměřit? Mohlo odejít čerpadlo?
Díky za rady
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hniloba kabelů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, je to daň pitomců konstruktérů, kteří dají servo na to nejhorší místo, co mohli a ještě to dají do "pytle", kde se to zapařuje a vše se rozpadá..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Těch nesmyslných chyb se zbavíš překodováním gatevay a centrální jednotky původním kódováním.Zblbnou podpětím.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

taky bych zkusil. fabka to dělává - zcela jistě tam žádná jednotka 4x4 nebude a G85 nejspíš taky ne :-D
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:Jo, je to daň pitomců konstruktérů, kteří dají servo na to nejhorší místo, co mohli a ještě to dají do "pytle", kde se to zapařuje a vše se rozpadá..
ty furt stim svým utopickym socialismem ... :roll:
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Fabia I řízení

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="ondra.p"]

dej blok měřených hodnot je tam napětí a odběr proudu, v maximální rejru by mělo být 60A a napětí jak všude jinde v ostatních řj 14V,

já osobně bych mrkl do mlhovky a za ní pročistil ty tři konektory k rervu všechny piny
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Poškodené tesnenie medzi RJ servoriadenia a servoriadením. Keď Ti preblikávali svetlá, už vtedy začalo skratovať. Rozober a budeš mať olej v RJ servoriadenia. Výmena za repas TRW (nie KOYO).
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jozef9 píše:Poškodené tesnenie medzi RJ servoriadenia a servoriadením. Keď Ti preblikávali svetlá, už vtedy začalo skratovať. Rozober a budeš mať olej v RJ servoriadenia. Výmena za repas TRW (nie KOYO).
taky to tak vidím že ten tišták začíná hořet
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3459
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Repasy čerpadel beru od borca ze slavičína a maj to pěkně zmáknuté. Zatím se nic nevrátilo. Kdybys chtěl tak najdu kontakt.Kdyztak písní sz
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

karel4 píše:Těch nesmyslných chyb se zbavíš překodováním gatevay a centrální jednotky původním kódováním.Zblbnou podpětím.
Mohl bych poprosit o postup prekodovani? Sice to vypada na k.o. cerpadlo ale zkusil bych to. Diky
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já nedávno řešil obdobu, dojel jsem k borcovi, co má vrakoviště, kde měl několik Fabií, tak jsem kouknul, která má Koyo ,/ byla bouchlá na zadní kolo/, servo vyndal, nandal a hurá...Cena byla velmi příznivá a majitel potěšen :)
nepropadat panice...
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

Tak jednotky jsem prekodoval. Jinak v bloku merenych hodnot je odber 0A ( samozrejme pri nastartovanem motoru a vytaceni do rejdu) na svorce 15 je napeti 11v pri tom kdyz merim primo na svorce multimetrem tak je na ni napeti baterie. V pameti zavad je uz pouze snimac uhlu skrat na kostru. Ale myslim ze by servo melo fungovat i bez nej. Konektory jsou ciste to same kabelaz. Vyndal jsem i patici primo z cerpadla a ocistil kontakty. V pondeli zkusim poschanet cerpadlo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“