Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER
Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW
I v druhé generaci je stále jedním z nejoblíbenějších velkých MPV nejen v Evropě, ale i v naší republice. Do naší dílny jsme přijali nejčastější konfiguraci a sice motor 2.0 TDI se základním výkonem 103 kW (140 PS) a 320 Nm (CFFB) ve spojení s automatem DSG. Na první pohled to nejsou vyloženě špatná čísla, nicméně motor je umístěn v ne zrovna malém a lehkém vozidle se značným čelním odporem. Jak již tušíte, i náš zákazník nebyl s projevem spokojen, zejména v táhlých dálničních stoupání mohl na, alespoň náznak, zrychlení zapomenout. Nabídli jsme mu dvě varianty navýšení výkonu. První spočívala jen v pouhé změně map v ŘJ a druhá v instalaci většího turbodmychadla. Nejdříve se rozhodl po pouhé „přečipování“, ale jak je známo, s jídlem roste chuť a výkon brzo přestal stačit. V tu chvíli se majitel rozhodl spojit, vzhledem k většímu nájezdu, příjemné s užitečným, jinými slovy s údržbou motoru a instalovalo se nové turbodmychadlo ze silnější verze 2.0 TDI 125 kW. Z tohoto důvodu byla výměna relativně jednoduchá a neskýtala neočekávatelné zádrhele. Po předání vozidla do rukou specialisty na software bylo vykouzleno nyní již podstatně sympatičtějších čísel v podobě 204 PS (150 kW) a 410 Nm. Majitel si, s odstupem několika tisíce kilometrů od montáže, pochvaluje skvělý projev motoru, značnější ochotu vytáčet se a nyní auta v dálničních kopcích naopak již „prohání“. SW optimalizací prošla také převodovka DSG.
Touto úpravou získáte:
• zvýšení výkonu až o 64 PS a 90 Nm
• zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
• snížení spotřeby paliva až o 10%
• rychlejší odezvu řazení
• posunutí bodu řazení
• rychlejší odezvu plynového pedálu
• snížení prokluzu spojky
• snížení vibrací hnacího ústrojí při nízkých otáčkách motoru
• prodloužení životnosti spojky
Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... m-stageii/
I v druhé generaci je stále jedním z nejoblíbenějších velkých MPV nejen v Evropě, ale i v naší republice. Do naší dílny jsme přijali nejčastější konfiguraci a sice motor 2.0 TDI se základním výkonem 103 kW (140 PS) a 320 Nm (CFFB) ve spojení s automatem DSG. Na první pohled to nejsou vyloženě špatná čísla, nicméně motor je umístěn v ne zrovna malém a lehkém vozidle se značným čelním odporem. Jak již tušíte, i náš zákazník nebyl s projevem spokojen, zejména v táhlých dálničních stoupání mohl na, alespoň náznak, zrychlení zapomenout. Nabídli jsme mu dvě varianty navýšení výkonu. První spočívala jen v pouhé změně map v ŘJ a druhá v instalaci většího turbodmychadla. Nejdříve se rozhodl po pouhé „přečipování“, ale jak je známo, s jídlem roste chuť a výkon brzo přestal stačit. V tu chvíli se majitel rozhodl spojit, vzhledem k většímu nájezdu, příjemné s užitečným, jinými slovy s údržbou motoru a instalovalo se nové turbodmychadlo ze silnější verze 2.0 TDI 125 kW. Z tohoto důvodu byla výměna relativně jednoduchá a neskýtala neočekávatelné zádrhele. Po předání vozidla do rukou specialisty na software bylo vykouzleno nyní již podstatně sympatičtějších čísel v podobě 204 PS (150 kW) a 410 Nm. Majitel si, s odstupem několika tisíce kilometrů od montáže, pochvaluje skvělý projev motoru, značnější ochotu vytáčet se a nyní auta v dálničních kopcích naopak již „prohání“. SW optimalizací prošla také převodovka DSG.
Touto úpravou získáte:
• zvýšení výkonu až o 64 PS a 90 Nm
• zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
• snížení spotřeby paliva až o 10%
• rychlejší odezvu řazení
• posunutí bodu řazení
• rychlejší odezvu plynového pedálu
• snížení prokluzu spojky
• snížení vibrací hnacího ústrojí při nízkých otáčkách motoru
• prodloužení životnosti spojky
Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... m-stageii/
Mohl by mi někdo prosím napsat, jaké turbo má ta 125kw verze popř. jaké by tam s minimem úprav páslo? 103kW v Sharanu je opravdu strašný, už dlouho jsem nezažil že bych v kopci musel podřazovat protože to vyšší kvalt nevezme.... (mám to samé, motor CFFB) Díky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
a něco většího?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
a biturbo z T5 ? to má jaký strop?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
T5 FL 2.0BiTDI 132kW - problém jsou malá a problémová turbodmychadla (i u sériových vozů): http://www.dp-race.com/shop/transporter ... kw455nm-2/
to mají chybu nebo je to opravdu graf 1,6 ?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Myslím že to chyba není, mám jedno GTD1752VRK na prodej.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Lenže takmer každý kit od Dakside - potrebuje DPF off....okrem iného....a pri výmene 140/ vs 170 ps 2.0 tdi ide len o turbo.....a kvôli 30 ps......investovať neskutočné peniaze + neaké tie problémy......a tak to máme cca 20 000 turbo + neaká práca + chip...do 40 000 sa to musí zmestiť....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Ano, DPF chci samozřejmě zanechat a nějaký zvěrstva páchat nechci. Ještě by mělo být biturbo z passata ale to bude asi na generačně novější motor
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Jestli nechceš páchat zvěrstva, tak na biturbo zapomeň
Navařit turbo od Gardnera na svody, tak aby bylo v pozici původního + nějaké ty úpravy okolo, není takový problém. EGR + DPF by mohlo zůstat.
Něco v tomhle stylu:
http://www.turbo-upgrade.com/produse/gt ... -2wd/2136/
Navařit turbo od Gardnera na svody, tak aby bylo v pozici původního + nějaké ty úpravy okolo, není takový problém. EGR + DPF by mohlo zůstat.
Něco v tomhle stylu:
http://www.turbo-upgrade.com/produse/gt ... -2wd/2136/
To biturbo jsem samozřejmě myslel origo. Nebo turbo ze 135kW TDI, teď koukám že v RS octě to má 215PS, s tím už by se dalo žít.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série