podélné AFN 11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

podélné AFN 11mm hlava

Příspěvek od Ondráš »

Zdarec,mám dotaz. Řeším svoje 1.9 TDI AFN, tak nějak sem se dostal i k hlavě čerpadla. Četl sem v jednom pčíspěvku že někdo dává hlavu z 1.9dTi Renaultu. Trochu sem pátral a valí se mi doma motor z Roveru kde je čerpadlo s označením 0 460 414 992, alternativa čísla je VE4/11E2250L580-1. To by mělo pasovat že? A je potřeba rovnou čipovat? Momentálně tam mam jen turbo z 1.9 96kW a plánuju vstřiky a ASI i vštší IC. Ale to v řádu měsiců Smile
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
kamikaze5110
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 kvě 2017, 21:38

Příspěvek od kamikaze5110 »

Môj názor ako laika je taký, že to čerpadlo čo si poslal bosh čísla sú z Honda Accord Rover 2.0TDi. Tie bosh hlavy sú dosť univerzálne sedieť by ti to mohlo ale s vačkou by som si nebol moc istý ktorú použiť ale asi tú z AFN inak neviem či ti to neovplyvní nastavovanie predvstreku. Osobne používam na 11mm hlavu sprint 764 a som spokojný ale tak ja som mieril na 80kw predpokladám, že ty chceš ísť vyššie. Čip by si mal dávať až na koniec tak byť tebou by som naraz nahodil aj ten IC aj tie trysky a hneď na čip. Aby si neublížil katu keď ti po výmene hlavy bude húliť veľa nafty.

Ale ešte raz pripomínam, som len človek čo bol zanietený pre vec, nie profík tak ma ber s rezervou.
Golf MK2 1.9mTDi AFN + obtokové turbo
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Ondráš »

Jo jo je to Rover :) Vačku nechám původní, spíš jestli to celkově sedí. U toho alternativního čísla je za lomítkem číslo 11 a to je prý průměr hlavy. Jinak s výkonem bych chtěl jít kolem 160 koní.
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

rozdelej hlavu a změř prumer pístku...
kamikaze5110
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 03 kvě 2017, 21:38

Příspěvek od kamikaze5110 »

Nemusíš to rozoberať len aby si zistil priemer piestiku. Ten zistíš z čísla čerpadla 0 460 414 992
Na 6stej pozícii sa nachádza priemer piestiku 1=11mm
na 7dmej pozícii sa nachádza pre koľko valcov je to určené.
Golf MK2 1.9mTDi AFN + obtokové turbo
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Ondráš »

Aha tak novinka :) ale i tak, že je tam pístek 11mm vím, spíš jetli to bude pasovat na stávající čerpadlo
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tie hlavy niesu az tak univerzalne, dti ma uuuplne iny profil vacky, uz sa mi stalo ze to nefungovalo korektne. Staci ze je drazka na piestiku pre unasaci kolik vacky o par stupnov vedla a uz ti to tlaci naftu do steny namiesto do vstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

hlavně na 160ps nemusíš dávat větší hlavu.....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Ondráš
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 říj 2015, 10:22
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Ondráš »

Řeším to proto že se mi to čerpadlo s větší hlavou valí doma :)
Audi A6 Avant C5 1.9TDi AFN, GT1749VA, FB S764 EGR off, KAT díra
VW Golf 4 Variant 1.9TDi ALH, Chip,
VW Caddy 1.9TDi AHU
MB Sprinter maxi 318cdi
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Kdysi jsem dával na AFN v audi také hlavu z renaulta 1.9 dti a hlava seděla.
Dokonce jsem s tím byl u TDIfun, aby mi to sladil s větším turbe a IC. Hlava dala cosi navíc, ale asi nebyla úplně v top stavu, protože dle Funa to trochu smrdělo z výfuku a přisuzoval to právě té hlavě.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“