1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...

Příspěvek od octaviask »

7 mesačné auto, par tisic km...

diera v pieste ako palec....ostatné 3 pred smrťou. Na výmenu motora.

Ja už tomu nerozumiem...pijú tam alebo čo? Už dobrých pár rokov sa o tom vie kde je problém...ale nie! Skúšajú trpezlivosť koľko ludia vydržia?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Máš fotky? Tam se muselo dít něco nepěkného ... To byla serie, nebo to někdo upravoval, projevy před KO stavem žádný, kdo to jezdil?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Už to nemá ani cenu komentovat, utrácejí neskutečné prachy na různá provedení, modifikace,opravují průsery, pustí se do nesmyslu z dvojím přeplňováním -kompro plus turbo, i když předem bylo jasné, že v provozu ta složitost bude průser, ale pořád jedou..Kdysi se všichni smáli Hondě , že má milion typů. provedení a kdoví čeho, včetně skladů ND atd. a dnes dělají to samé..Proč se na to nevykašlou a nekoupí motory od těch, co to umí?Nedovedu si představit, že bych si koupil nové auto a tohle se mi stalo, za chvíli nebude logo na montérkách VW -Škoda -Audi čest, ale ostuda... :(
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No tohle asi nebude Twin, když to je řada EA211 ... Zatím nikde neprosákly nějaký fatální problémy, tak tipuju, že je to důsledek "profi" úpravy ... Snad nám kolega dá víc detailů včetně kodu motoru ;) A jak ses k tomu vlastně dostal, to to neřeší autorizák na garanci, 7mi měsíční auto? Právě třeba kvůli té upravě? ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

z rodiny...ziadna uprava.

som zvedavy ci to spravia na zaruku...

je to dosledok pomalej a jemnej jazdy...to auto nevidelo 120 na tachu.

ale aj tak....7 mesiacov????
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A kod motoru máš? To je DSG nebo manuál, co je to za auto, kolik tedy ujeto km za 7 měsíců, když to má pravděpodobně sváteční jezdec? Když je to v rodině, tam máš jistě ty nejlepší informace, který bys mohl postnout aniž bys zveřejnil něco důvěrného.

Já mám na VAG taky pifku, ale upřímně, to že to nevidělo 120 na tachu, to neznamená vůbec nic, zvlášť když by to bylo s DSG ...

Jen na okraj, to už tedy bylo jistě plněný tou srajdou VW508.00, že?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

automat jasne..kod motoru netusim, zrejme 110KW?

predpokladam ze problem je chudobna zmes v low/part load...
+ ked dlho jazdite ako na sviatok...vyberie si to svoju dan.

viac info budem mat ked auto pride.... som len zvedavy ci si to uznaju a vymenia.

olej netusim...chodilo do VW klasika.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rayx
Čím novější soft. v DSG tím níž to drží otáčky, takže jestli tím myslíš, že s DSG si to pohlídá rozumné otáčky/zatížení, tak já si to nemyslím. Emise jsou přednější než životnost...

Podle mě byl nejspíš problém v palivu + styl jízdy. Nekvalitní benzín + výpary z PCV začnou vytvářet karbon na pístu ten zvýší kompresi, začne se žhavit a způsobovat předzápaly + zvyšovat teplotu a napékat karbon na vstřik. Už tak chudá směs při ťap-ťap jízdě se ještě ochudí neprůchodností vstřiku a teplota se ještě zvedne a máme dírku.

A nebo prostě uchcává vstřik (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

je to možné...ale aj tak by to malo vydržať ...kde to sme?

s benzinom tazko povedat....klasicke slovenske benzinky, nemyslim ze chodili po neznačkových.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

... no sme v EU, kde kvalita normálního nepremiového benzínu je na hraně s požadavky "moderních" přeplňovaných a emisemi svázaných motorů...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

dhfool - Myšleno přesně tak, jaks napsal, DSG záměrně podtáčí kvůli emisím, takže nezkušený řidiči maj s DSG o "zábavu" postaráno po ujetí výrobcem jistě "otestovaných a zamýšlených" km ...

Octaviask mi tu ještě dluží log právě 1.4 TSI, kde by bylo vidět, jak maj řízený časování ventilů a tím vnitřní EGR ... Na starý 1.8TSI EA888 je to síla a vše je jistě děláno kvůli emisím NOx, s kterým benzínový přímovstřik bojuje stejně jak diesel díky chudý směsi a lambda větší jak 1 ... Vemte si, když začínaly FSI, tak třeba 2.0 měly až 5 lambda sond a NOx zásobníkový katalizátor. No to bylo v nákladech asi zajímavý ... A jen tak mimochodem, první generace EA888 byla taky zajímavá, dnes jsem na to náhodou narazil ...

Ale protože tu dosud nevíme, kolik tahle 1.4 měla najelo, jen že to mělo být málo, tak tam bude evidentně nějaký problém daného auta a ne seriový průser ... Pokud by měl být problém karbon díky PCV, byla znát spotřeba oleje? Asi ne, že, takže PCV za tím nebude ...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tazko povedat ci a ake problemy malo..olej nikdy nik neriesil..ak nepipalo..neriesili.

myslim si ze mu pomohla najma jemna jazda...km zistim..ale bude to velmi malo.

nemalo by sa to diat páni..

log hej...nebolo casu a auto uz je fuucccc
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rayx
PCV nemyslím olej, ale blow-by plyny, pára a další dobroty... Jinak řečeno, myslím si, že karbon na pístech je strůjcem všeho zla.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak tak.....ešte niekde v začiatkoch pri študovaní knock a jak to teda s tou iskrou je, prečo knock, predzápal a pod... bolo jasne dané že každý "bordel" na pieste a v priestore sa pri stlačení zmesi + vysoká teplota predčasne zapáli a buchne skôr.
(wallbash)

navrhujem po kúpe TSi okamžite na brzdu k tunerovi a poladit to... ak teda existuje na trhu tool, ktorý dokáže čítať zapisovat tieto novoty.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Já chápu, ale nemyslím si, že čistě blow-by plyny bez oleje by byl problém, navíc PCV tady nebude udržovat nějaký enormní podtlak a tím větší produkci blow-by, i na těch našich 1.8 to má být cca 25mbar ... Tady to jistě jezdilo na tu VW508.00, tedy 0W20, spotřeba oleje přesto nebyla, a že by byly na zmiňovaným malým nájezdu komprese hin a tedy zvýšené blow-by, to asi nee .. A jistě jsi viděl, jak vypadaj písty třeba u CDAA, vrstva karbonu a píst přesto intaktní, to se dřív propálí ventil, zvlášť když tomu chutná olej ve větší míře ...

Na 1.4 TSI Twin to byla podceněná konstrukce pístů, ale že by to propalovalo díry ... Tam to odcházelo na okraji pístů, nad drážkami kroužků.

No, bude zajímavé, co nám tu kolega bude moci ještě napsat po zjištění od autorizáku ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 05 črc 2018, 14:56, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“