může to být způsobený LSPI, známej řešil na fabii 1,2 TSI, upadenej kus pístu pod stěrákem nad pístním čepem, auto mělo docela málo najeto, snad jen asi 16000km, ale po nějakým dědovi, takže nejspíš jsou tyto závady způsobený opravdu součástkou mezi volantem a sedačkouoctaviask píše:Odštiepené z piesta, taký oblúčik cca 2-3cm nad krúžkami.
Výmena polomotora a nasledne katu.
žiadne foto ani vysvetlenie ani popis...VW nedodal. Možno preto, že leasing? Opravu preplatili komplet.
1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Predčasný zápal....knock...
spôsobený konštrukciou motora, priamym vstrekom, chudobnou zmesou...
kúsky karbónu, alebo inej nečistoty vo valci sa v priebehu stláčania zmesi sami vznietia, nasleduje predčasný výbuch, za ním riadený výbuch...a máš po piestoch.
V starších dobách sa to eliminovalo vstreknutím väčšieho množstva paliva, tak aby si "zachladil" zmes...a tým pádom sa bordel nebude chcieť vznietiť. (lebo teplota).
Keďže sa dnes jazdí pomaly na výpary....benzínom sa šetrí...zmes je chudobná + konštrukcia motora, priamy vstrek...bojujú výrobcovia s LSPI
ak by niekto chcel poštudovať GPF (teda benzinovy filter pevnych častic)..ktorý tu bude od 2020.
Zaujímavá je pasáž o regenerácií filtra, ktorá bude zrejme prebiehať pri AFR 16-17
spôsobený konštrukciou motora, priamym vstrekom, chudobnou zmesou...
kúsky karbónu, alebo inej nečistoty vo valci sa v priebehu stláčania zmesi sami vznietia, nasleduje predčasný výbuch, za ním riadený výbuch...a máš po piestoch.
V starších dobách sa to eliminovalo vstreknutím väčšieho množstva paliva, tak aby si "zachladil" zmes...a tým pádom sa bordel nebude chcieť vznietiť. (lebo teplota).
Keďže sa dnes jazdí pomaly na výpary....benzínom sa šetrí...zmes je chudobná + konštrukcia motora, priamy vstrek...bojujú výrobcovia s LSPI
ak by niekto chcel poštudovať GPF (teda benzinovy filter pevnych častic)..ktorý tu bude od 2020.
Kód: Vybrat vše
https://www.aecc.eu/wp-content/uploads/2017/11/2017-AECC-technical-summary-on-GPF-final.pdf
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
v podstatě detonační předzápaly v nižších otáčkách při vyšší zátěži
to je bohužel smrt těhle motorů - nejlépe se jim daří, když se s nimi jezdí delší trasy ve středním pásmu otáček a občas se jim dá nakládačka do plnejch
bohužel dnes mají lidi stále pocit, že se benzín hodí na krátké trasy více, než nafta, takže si to lidi pořizují i na cukačky. Bohužel Klasickou atmo 1.6l už kvůli emisím nikdo nenabízí, takže není na výběr... Navíc moderní turbobenzíny díky miniaturnímu turbu mají max. točivý moment už kolem 2000ot., což právě vybízí k tomu ho zatěžovat v nízkých otáčkách
moc tomu nepomáhají ani extrémní intervaly výměny oleje.
to je bohužel smrt těhle motorů - nejlépe se jim daří, když se s nimi jezdí delší trasy ve středním pásmu otáček a občas se jim dá nakládačka do plnejch
bohužel dnes mají lidi stále pocit, že se benzín hodí na krátké trasy více, než nafta, takže si to lidi pořizují i na cukačky. Bohužel Klasickou atmo 1.6l už kvůli emisím nikdo nenabízí, takže není na výběr... Navíc moderní turbobenzíny díky miniaturnímu turbu mají max. točivý moment už kolem 2000ot., což právě vybízí k tomu ho zatěžovat v nízkých otáčkách
moc tomu nepomáhají ani extrémní intervaly výměny oleje.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
od 2020? GPF už teď od září 2018 musí mít skoro všechny přímovstřikový benzíny, jinak nemají šanci splnit euro 6coctaviask píše:ak by niekto chcel poštudovať GPF (teda benzinovy filter pevnych častic)..ktorý tu bude od 2020.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Recyklovaný článek třeba zde
http://www.autoforum.cz/technika/co-nej ... bsi-misto/
Velmi tomu pomáhaj DSG a rádce řazení u manuálu, vše kvůli spotřebě a emisím ...
Průser je, že to není jen záležitost malých objemů, ono podobný efekt má i podceněná konstrukce pístu u EA888 2.0TSI ...
https://www.instagram.com/p/BmtLhXWFZLm
https://www.instagram.com/p/BnJPQAAFYbQ
1.4 TSI twincharger je na tom stejně ...
Jo, výhoda přímovstřiku u benzínu je vlastně zároveň jeho smrt ...
Chudá směs, někdy dokonce vrstvená, tak jedeme s lambda > 1 (jako u dieslů), no a kromě LSPI musíme bojovat i s oxidy dusíky NOx, kterých nám vzniká u pálení chudý směsi nadmíru. Tak stejně jako u dieslu řešíme co s tím, tak asi nejlevnější cesta je EGR, ať už externí a nebo sofistikovaný vnitřní, časováním a tedy překrýváním sacích a výfukových ventilů ... Hezký vedlejší efekt je bordel na sacích ventilech a jejich okolí spolu s velkým zatížením oleje ... Takže sundáme NOx, ale jako na misce vah tím výrazně zvedáme PM částice = saze. Jo, to starší normy neřešily, tak jsme v klidu ... No ale EU6 už to hlídá, tak holt musíme začít filtrovat i benzíny skrze filtr, jedno jestli značíme GPF, PPF, OPF ...
V tomhle světle je celej hon na diesly fraška ...
http://www.autoforum.cz/technika/co-nej ... bsi-misto/
Velmi tomu pomáhaj DSG a rádce řazení u manuálu, vše kvůli spotřebě a emisím ...
Průser je, že to není jen záležitost malých objemů, ono podobný efekt má i podceněná konstrukce pístu u EA888 2.0TSI ...
https://www.instagram.com/p/BmtLhXWFZLm
https://www.instagram.com/p/BnJPQAAFYbQ
1.4 TSI twincharger je na tom stejně ...
Jo, výhoda přímovstřiku u benzínu je vlastně zároveň jeho smrt ...
Chudá směs, někdy dokonce vrstvená, tak jedeme s lambda > 1 (jako u dieslů), no a kromě LSPI musíme bojovat i s oxidy dusíky NOx, kterých nám vzniká u pálení chudý směsi nadmíru. Tak stejně jako u dieslu řešíme co s tím, tak asi nejlevnější cesta je EGR, ať už externí a nebo sofistikovaný vnitřní, časováním a tedy překrýváním sacích a výfukových ventilů ... Hezký vedlejší efekt je bordel na sacích ventilech a jejich okolí spolu s velkým zatížením oleje ... Takže sundáme NOx, ale jako na misce vah tím výrazně zvedáme PM částice = saze. Jo, to starší normy neřešily, tak jsme v klidu ... No ale EU6 už to hlídá, tak holt musíme začít filtrovat i benzíny skrze filtr, jedno jestli značíme GPF, PPF, OPF ...
V tomhle světle je celej hon na diesly fraška ...
Tady nejde o EU, ale dnes má každý buran s dírou doprdele 2-3 auta, dceruška, synáček, babička s outtifem ala BB, dědeček forever young a slíbeno má ještě vnouček a často i služka.. Takže bohatneme, zasráváme okolí všemi možnými sračkami, místo vlaků jezdí kamiony , aby čurdosíci měli jahody z tramtárie každý den včas ,jinak by to nepřežili...Supermarkety jsou přeplněné auty a bloumajícími čehůny, zda by náhodou ještě něco nesežrali, co ještě neznají..Auta jsou už dnes spotřební zboží, tak se s tím musíš smířit, za vše si můžeme sami..
nepropadat panice...
Dobrý, spotřební jo tak já ho chci spotřebovávat a ne v 16000km měnit písty kurva, jinak za to může EU svoji neuvěřitelnou buzerací je toho všude plno, budu se jen opakovat, ale vždyť si už nebudeš moct na ulici ani usrat, oni ti naříději ať si raději vyvalíš bok, je to hroznej diktát, o žádný životní prostředí jim nejde, ty věříš, že Bruselu jde o životní prostředí jo? Já myslím, že jde o to aby se hejbal kšeft tak je potřeba aby se pojebalo na co se podíváš.