Spodek pd na rotačku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Míňas
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 čer 2016, 17:52

Spodek pd na rotačku

Příspěvek od Míňas »

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat někoho zkušeného ohledně výměny spodku asz a hlavy z rotačky asv. Z toho co jsem se zde dočetl se má vyměnit kroužek polohy klikové hřídele na klikovce a vyvrtat díru pro kladku u rozvodu (nebo ji nechat na původním místě a jen vyvrtat díru do plastu na rozvodech.)
A někde jsem se dočetl, že někdo dává jen kliku, ojnice a písty do bloku od rotačky, ale nejsem si jistý jestli je to vůbec možné. Nesetkal jste se s tím někdo? Díky Miňas
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Blok můžeš použít celej klidně asz ale je potřeba vyndat klika a prendat rotackovej snímací plech. U starších PD s hydrodopinakem je opravu do bloku potřeba navrtat a udělat závit na steft kladky. Jinak bloky z rotačky a PD jsou téměř identické.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Hlavne nejde o blok ale ojnice klika pisty
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Přihodím do placu svuj průzkum na tema písty a ojky.

ARL má 74,9mm ojky bez zámku tedy nejsou stejné jako 96kW motory třeba AVF AWX (obecně PD130-160 jsou nejmasivnější)

Co se nabízí:
PD 100 ATD/AXR 74kW
PD 105 BLS/BXE 77kW
PD 115 AJM/AUY 85kW
PD 130 AWX/ASZ/AVF/BLT 96kW
PD 150 ARL/BTB 110kW
PD 160 BPX/BUK 118kW

A až budeš sázet písty tak pozor na spravné umístění a typ.




Obrázek
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“