Arl timing belt
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 443
- Registrován: 22 zář 2010, 14:26
- Bydliště: Cerna Hora Montenegro
Arl timing belt
Jak se Mate kluci.
Nam tady zvlastni problem kamarad si uz nevy tady ...
Uz mu se treti krat podelal remen.
Prvni na 10.000km, druhy taky nak stejne, treti na 8.000km... uz nevy Co ma delat.
Jo sjem. Zapomel napsat. Je to golf mk4 1.9tdk ARL, ma tam 2260vk.
Co by to moglo bejt?
Nam tady zvlastni problem kamarad si uz nevy tady ...
Uz mu se treti krat podelal remen.
Prvni na 10.000km, druhy taky nak stejne, treti na 8.000km... uz nevy Co ma delat.
Jo sjem. Zapomel napsat. Je to golf mk4 1.9tdk ARL, ma tam 2260vk.
Co by to moglo bejt?
...a neumim nejlip psat cestinu..! )
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
AWX 180HP chip
ALH 130HP, air intake 96kw, EGR delete kit, cat off, chip, clean exhaust...
A4 B7 BLB, 2260, firad 120%, FMIC, downpipe, egr off, maf off, cat off... 265HP
To potrhání je velmi destruktivní, pokud by byl třeba ulomený zub nebo 2 tak se to dá pochopit, ale tahle orvanina?..Něco tam muselo přijít , nebo v extrémech to napínací kladka neustojí a řemen se navaluje nebo o něco dře..Jak se tady píše, tak ty klemy se u nové vačky mají vyměnit? Copak ty klemy nejsou svrtané s hlavou ? A ty "nové " by se svrtaly podle vačky?/myslím klemy , ale dotyčný myslí šály, ne?/
nepropadat panice...
Ono jde o to, zda se vačka točí normálně i za tepla, když se přidírala nebo zadřela vačka, motor se většinou potkal, nebo chcípl motor. Ale že je to v jednom místě může být tím, že je to právě v momentu vstřiku jednoho válce a jak píše Huml, je třeba brát v úvahu i úchylky v dopování motoru..Ale on nám to jistě jako expert vysvětlí..
nepropadat panice...
Tak on řemen na PD dostává koule nepravidelně při točení, viz. rozdílná zubová mezera na klice apod.
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?