Arl timing belt

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas.cz píše:Tak on řemen na PD dostává koule nepravidelně při točení, viz. rozdílná zubová mezera na klice apod.
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?
Je to dilema a musí to být síla, když ten kombajnový řemen se takhle roztrhá...A to spodní kolečko, které "eliminuje" jednotlivý vstřik válce /zubová mezera/ nějak ztrácí opodstatnění ..Kdyby člověk nevěděl, že nejde přendat, tak by to bral jako možného viníka....Jsem zvědav, zda se tento problém odhalí... :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A 3x to tam rvu a nejsem schopen si s tím poradit a prohlídnout při ručním točení motorem za kliku, abych si na to udělal názor, a hledám pomoc díky 1 fotce ... Téma asi pro hospodu, kdyby tu byla ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

To se mu to pakaždý potká, když upadají ty zuby, nebo to dokáže nějakým zázrakem včas zastavit?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Asi tak :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“