fabia II 1,2 HTP 6V

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

fabia II 1,2 HTP 6V

Příspěvek od slovacek.milos »

je to opravdu HTP hromada technických problémů, první majitel 70.000 km a věčně se něco řeší, relátko, startování, volnoběh, svícení, čerpadlo, brzdy, zámek, no kopa hnoja

:roll:

nyní záhada

schořela hadička na odvětrávání ventildeklu vede do sání, ohořel konektor na třetí vstřik, spekly se dráty k třetímu vstřiku ale do skratu se nedostaly, je i okoralé sání na třetí válec u hlavy, vypadá to jakoby někdo polil místo u třetího vstřiku benálem a zapálil,

motor nedýchá z ventildeklu žádný únik, pamět závad O, neviděli jste někdo něco podobného ???? :?
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

asi samovznícení? 😂 (příplatková výbava)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:asi samovznícení? 😂 (příplatková výbava)
¨
toš vici si šulín nebo co ;) je to soused odnaproti z toho si nemůžem dělat prdel, vypadá to na příplatkovou výbavu, ale vysvětluj mu to, chod sním pořád doztadu a ukazuj mu htp ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi nepovedený kus. 6v nic moc ale 12v fachčí celkem ok. Problém asi cesty do kostela 5.rychlostní stupeň a na tachu 40.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše: Problém asi cesty do kostela 5.rychlostní stupeň a na tachu 40.
chtěl jsem ho otestit jak jezdí, ale že paříl do dvanácti tak že nepojede,

ten start je jakoby na velký předstih nebo menší tlak paliva chudá směs , střílí to jakoby do karbecu a chtytne za čtyři vteřiny

v bloku měřených hodnot sedí všechno, mírně vyšší atmosferický tlak přes tisíc
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Jak tam má starý benzín?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A tlak paliva kolik? Už jsem u Fabie řešil prasklé hadičky uvnitř nádrže a tlak při startu padal na 2 a pak to dělalo brikule. Jak to chytlo tak už to jelo. Starý benzin u plyňáku a ta průhledná hadička byla jak šutr a prasklá.Ale jen trochu ale stačilo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

karel4 píše:Jak tam má starý benzín?
benzin pouze optimal od EO, jezdí denně do príce a pravidelně tankuje + vif mililitr na litr
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:A tlak paliva kolik? Už jsem u Fabie řešil prasklé hadičky uvnitř nádrže a tlak při startu padal na 2 a pak to dělalo brikule. Jak to chytlo tak už to jelo. Starý benzin u plyňáku a ta průhledná hadička byla jak šutr a prasklá.Ale jen trochu ale stačilo.
palivový filtr jsem měnil při 60.000 km a žádná změna,

tlak jsem neměřil ale můj test 40 na trojku pětka a plný by tlak odhalil motor by začal cukat,

při 40ti dám pětku plný a nic, auto plynule zrachluje až do stovky, jediné co se neměnilo jsou svíčky kdysi jsem je vypráskal v ultrazvuku
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Možná začal možná nezačal. Změřit to je to nejjednodušší. Jak píšu normálně to jezdilo ale nastartovat to to byl problém.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:Možná začal možná nezačal. Změřit to je to nejjednodušší. Jak píšu normálně to jezdilo ale nastartovat to to byl problém.
vrámci bezradnosti tlak změřím nacvakávací hadice mám, pak napíšu dík ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tlak změříš normálně pneuměřičem na liště je ventilek.A kolega ti zastartuje.Ale by lo to tak že vyběhl na 4 pak spadl na nulu a pokud start vyběhl na 4 okamžitě padl na 2 a držel. Chytit to chytlo ale střelba do klapky jak na silvestra. Jak sa to dokašlalo normálně to jelo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Mrkni na Lambda adaptace kanál 32 tuším...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:Tlak změříš normálně pneuměřičem na liště je ventilek.A kolega ti zastartuje.Ale by lo to tak že vyběhl na 4 pak spadl na nulu a pokud start vyběhl na 4 okamžitě padl na 2 a držel. Chytit to chytlo ale střelba do klapky jak na silvestra. Jak sa to dokašlalo normálně to jelo.
nebo mohu vyšroubovat ventilek a stáhnout tam hadičku s tlakoměrem a pojezdit,

asi na tom něco bude, dnes soused marodil dva dny s okem a auto nestartoval, pětkrát zapl klíček a vypl kláček a start po dvou dnech ok uvidíme

prioritní problém je v tom, že ti někdo dá auto a vyřeš to, zde je problém auto ti nedám protože ho pořád potřebuji a řeš to, obraz dnešní společnosti dokud to nějak jede jedu a automechanik je blb protože hned neví ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Protože mechán a jiní jsou vyjímky, kteří na rozdíl od mnohých dělají práci se stroji, které nejdou přemluvit, uplatit nebo vydírat..Zato kancelářská krysa pracuje ve kličkách, prodírá se nesmyslnými zákony , které se vzájemně popírají a často jsou zaštítěni nějakým politikem nebo úřadem ..A v době, kdy se lidé bez chytrého telefonu ani nenají nebo se bez něho pořádně nevyměšují, je u nich každý pitomec..Naštěstí ne všichni pohrdají takovou špinavou prací a dokonce chápou, že bez mechána jsou v háji...A pro ty se pracuje dobře :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“