Fiat Seicento někdy nenastartuje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Seicento někdy nenastartuje!!!
Pánové mám tu v opravě Fiat Seicento r.v. 98 čili ještě 3pinový diagnostický konektor. Je to motor o objemu 0,9L. Občas se stane, že auto nelze nastartovat. Stane se to vždy u teplého motoru a navíc když je teplejší počasí. V zimě to nedělá. Paní s tím přijela v neděli před Kaufland a pak už to nenatočila. Než jsme pro to přijeli uběhly asi dvě hodiny. Mezitím to pravděpodobně schládlo a normálně jsme to startli. Něco podobného jsem řešil kdysi na Ducatu 2,8JTD. Tam bylo vadné čidlo otáček a také ho diagnostika psala. Tady ho napíše, ale píše chybu 480 - cybně přečtený kód z klíče. Chybu jsem vymazal a auto jsem měl už asi tak 50x nakopnuté. Zatím startuje i teplé. Ale přesto: neřešil to už někdo z vás??? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Mám diagnostiku Ficom, ale přejel jsem to i Delphi E150 pro jistotu. Obě ukázaly stejně. Klíč je origo. Za jízdy motor nezhasne. jednoduše někde zaparkuje za 20 minut příjde a nic. Točí to jaj splašené, ale ani to neštěkne. Dělá to nepravidelně spíše po delší jízdě když je to více zahřáté. Cca po ujetí 50km. Dělá jí to údajně už asi rok, ale vždycky počkala třeba 10-15 minut a jela. A dělalo to jen velmi zřídka. Až poslední dobou se to zhoršilo a dělá to i několikrát do měsíce a ta doba čakání pro start se taky prodlužuje. Já jsem dnes pro jistotu to čidlo otáček vyměnil a zatím to startuje, ale nemám žádnou jistotu, že jí to neudělá znovu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
No já jsem se s obdobou setkal, motoru mizela komprese, dotyčný neměnil olej snad nikdy ..Zatuhla hydra..Když jsem to poprvé rozchodil , tak nějakou dobu jezdil..Pak to přitáhl, že to nechce chytit, někde zastavil, já zjistil, že to je bez komprese a jelikož to byl vrak, tak mu říkám vyhoď to,přitom to auto jezdilo i když už svíčky ani neměly kontakt, ale tohle jej zastavilo.. Ale jaké bylo moje překvapení, když jsem ho potkal jak s tím jede a on povídá, člověče, já přišel k autu druhý den a auto chytlo...Ale stejně skončilo ve stoupě..Ale samozřejmě tohle je jen taková noticka, co vše se může stát...
nepropadat panice...
No uvidíš, škoda že nevieš či svieti ten kľúč alebo nie. Zle sa hľadá chyba keď to robí raz za čas. Teraz ma napadlo že presne rovnaký problém som kedysi riešil na Ducate 2001, tiež keď bol zahriaty neštartoval a svietil kľúč a bolo treba čakať presne tých 15-20 min, urobili sme immo off a pokoj. Daj potom vedieť.
Právě, že mně to startuje, tak ta kontrolka imobilizéru (klíč) zhasíná. Ale jestli zhasla i jí když to nešlo nastartovat to ana neví. Prý si nikdy nevšimla. Asi jí to zkusím dát takhle s tím vyměněným snímačem otáček a pokud by to zase dělalo půjdu po tom imobilizéru. Teď se ničeho nedoměřím, protože auto stále startuje. Dnes jsem to i projel prohnal jsem to až zapl i ventilátor a startuje na drc. Jak píšeš: nejhůř se řeší závady, ketré se projeví jednou za čas. Zatím vám všem moc díky. Uvidím co bude dál a dám vědět.Marek001 píše:No uvidíš, škoda že nevieš či svieti ten kľúč alebo nie. Zle sa hľadá chyba keď to robí raz za čas. Teraz ma napadlo že presne rovnaký problém som kedysi riešil na Ducate 2001, tiež keď bol zahriaty neštartoval a svietil kľúč a bolo treba čakať presne tých 15-20 min, urobili sme immo off a pokoj. Daj potom vedieť.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW