Meranie kompresie tdi pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Meranie kompresie tdi pd

Příspěvek od adrian_B »

Ahojte, taka amaterska otazka ale predsa... (Som skor na benziny :D )
Po kolkych otockach startra sa vacsinou ustali hodnota tlaku? Dnes som skusal sharana auy (zda sa mi ze mam dost vysoku spotrebu a motor nie je moc pruzny.
Vysledok
po 10tich otockach startra cca 17bar na kazdom valci
po 20tich otockach cca 28bar na kazdom valci.

Je to mrtve? Merane za tepla po ostrejsej jazde.

Dik ;)
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2406
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Tak hlavně to chce měrit za studena
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, VAG si svoje servisy instruhuje takto
Zkušební podmínky
Teplota motorového oleje alespoň 30 °C.

Vyšroubovat všechny žhavicí svíčky kloubovým klíčem.

Nechat druhého mechanika držet spouštěč sepnutý tak
dlouho, až nebude kontrolní přístroj ukazovat žádný nárůst
tlaku.


Takže pokud nevyšroubuješ všechny svíce ale jen tu, kde měříš, trvá to dýl a nemusí to být přesný, když motor musí přemáhat kompresi ve zbylých válcích. Samozřejmě je třeba odstavit dávku vstřikům odpojením konektoru na hlavě ;) Většinou měřím jen na studeným, pouze v extrémech i na zahřátým.

Logovals to? Může to být jen váha ;)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 13 črc 2018, 08:04, celkem upraveno 1 x.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Log vyzera byt ok. Tlak turba a aj davka nafty podla poziadavky v softe.

Pri merani samozrejme vsetky zhavky von, odpojene snimace otacok...
Zmeram este teraz rano na chladnom motore ;)

Studeny:
10 otociek: cca 20bar vsade
20 otociek: cca 30bar vsade


Tak asi je to ok
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hodnoty jako na novým ;)
A to je to AUY v podpisu? Za kolik jezdíš? No s tím AGU to neporovnávej :)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nesiel som eate dlhsiu trasu... Takze neviem. Ale otocim chorvatsko a uvidim. Priemerka po meste a nejaka okreska okolo 10l
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

log ;) 3ka plny, 4ka plny...5tka plny.


vaha, turbo, limiter paliva, dávka, egr, N75..atd
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A to je automat nebo manuál? No tyhle krabice jezdí za víc jak sedany/kombajny, ale na druhou stranu nevíme, jakej poměr jsi jel, město / okreska. Jestli převažovalo město, tak těch 10 není asi nějak přehnaných, pokud jsi nebyl sám a je to automat ;)
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=168738
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

prevazne sam a manual (noteeth)

log na 4 ke. je tam VA turbo...
http://leteckaposta.cz/846569661
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tohle že by nejelo :) Jo, subjektivní posuzování, pro někoho by to jelo až moc ;)
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Dokud tlak stoupá, tak točit, na otáčkách nezáleží...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tam je VA turbo? takže to není série. dělal se i soft?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ano je aj soft.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak jestli nebude chyba v prvé řadě v něm..
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nie, v serii to bolo uplne skapate ;)

Ide asi len o zvyk a iny pomer vaha / vykon (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“