2.0TDi BKD chyta na tri

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

2.0TDi BKD chyta na tri

Příspěvek od Red Devil »

Ahoj vsem, motor BKD chyta studeny na tri.
Chyti hned, ale jeden nepali a bile kouri, postupne se chyti. Za tepla bez problemu, zajimavy je ze kdyz je to jakoby studeny kratsi dobu je start lepsi.
Prijedu domu necham to tri hodiny vystidnout a v pohode, ale po rano do prace uz chyti na tri.
Diag nic.
Je mozny ze zhavicka ikdyz ji nehlasi?
Menila se hlava i vstriky, pred i po stejny.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

prva vec su zhavice...

zalezi ako dlho to drme na 3....s vadnym zhavicom (ked je len 1 ks, sa to hada par sekund a potom sa to musi zrovnat)

mozno podfukuje :)...aj po oprave... tieto 16V su pliagy.

Tak isto zhavice sú tu problem....kabelaz...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

No prave ze se menila i lista ke vstrikum, si rikam jestli to taky neni tim.
kazdopadne zhavicky se davali v roce 2016 pred zimou.
Ale novy uz mam koupeny je vymenim.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak to musi mechanik pocut :) ci ze to zhavicka alebo nie...

inak sa to da overit prudovými kliestami v konektore k hlave. bez rozoberania.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

No mechanika co by byl takhle zkusenej zadnyho neznam...
Vymenim je a uvidim, kdyz uz jsem je koupil.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Zhavicky novy a beze zmeny :-(
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

šup do sikovneho servisu ;) poriešia...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Uzjsem tu poptaval jestli se najde nekdo v okoli kdo temhle motorum rozumi a nic :-(
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak jsi dopadl ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Tak nejak nijak, sam jsem to trochu poladil
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a uz ti to chyta na 4 a pripadne jak jsi to vyladil ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 14 říj 2013, 18:17

Příspěvek od Red Devil »

Me to chytalo na 4 vzdy ale jakoby to zabouchalo, ted to nedela protoze je teplo a seridil jsem rozvody, kdyz to bylo na pripravky bylo to cely divny i spotreba.
nakonec jsem to seridil rucne podle volnobezny davky co jsem se tu docetl
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“