skoda fabia III 1.4 TDI nenastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

skoda fabia III 1.4 TDI nenastartuje

Příspěvek od ejauto2 »

zdravím prosím o radu škoda fabia III 1.4 TDI 66KW (CUSB) vozidlo bylo v nouzovém režimu se závadou P0087 - Palivo, systémový tlak Rail - příliš nízký závada i vykazovala i nižší tlak než byl předepsaný. Závadu jsem vymazal a jel vozidlo projet. Cestou mi přestalo jet a nyní už nechytne a v ŘJ není žádná závada. Snímač tlaku nabíhá dle předepsaných hodnot zkoušel jsem i jiný a také žádná změna. Četl jsem o svolávací akci pokud byla tato chyba v ŘJ tak bylo nutné vyměnit snímač plnícího tlaku. Nemáte s tím někdo zkušenost nebo nevíte kde by mohl být problém? děkuji za rady a tipy
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21

Příspěvek od octavia_66_tdi »

Aby to nebyla ta nejhorší varianta piliny v čerpadle :(

Kdyžtak podej info, čím to bylo, mám stejný verk nově doma :x .
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

už jsem zkoušel vyměnit kde co a zatím žádná změna :?
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

co vstřikovače? nehazej všechnu naftu zpět? stačí když jeden zlobí,a omrkni ventil na čerpadle zda tam nejsou pilliny
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21

Příspěvek od octavia_66_tdi »

Já bych to tipoval na piliny v čerpadle, případně vadné, nebo čidlo na railu
:(.
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

piliny jsem tam nezaregistroval.. když to projíždím tak vždy vyskočí závada nízký tlak na railu P0087
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

zkoušel jsem měřit vstřiky na přepadech a nezaznamenal jsem nějakou velkou odchylku
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21

Příspěvek od octavia_66_tdi »

tak to budeš mít peklo na to přijít.
třeba tu bude někdo, kdo bude mít zkušenosti a pomůže na to přijít

existuje měřák na railový tlak?
podle mě čerpadlo dává málo, nebo by to někam utíká
přemýšlím kdyby u commonrailu nešlo čerpadlo v nádrži jak se bude chovat hlavní čerpadlo na rozvodech, jestli dotáhne naftu nebo nebude mít nedostatek

:?:
ejauto2
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2016, 18:30

Příspěvek od ejauto2 »

četl jsem že pár lidí trápil obdobný problém u 1.6 TDI CR ta samá chyba a s tím že zkusili také vyměnit vše včetně čerpadla a vstřiků a žádná změna. Bohužel ale nikdo nenapsal jak to nakonec vyřešil
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Ted už to teda ani nenastartuje? z podávačky nafta jde?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33

Příspěvek od Jodr »

a) čistý (průchozí) palivový filtr (č.1 co je třeba ověřit)
b) čerpadlo nádrže by mělo dávat dost přes 1 bar
(obtokový ventil přívodu ve vysokotlaku je nastavený kolem 1,8baru)
c) přepouštěcí ventil vratky vstřiků (měl by podržet 10barů)
d) špatný snímač tlaku nebo ventil na railu

Hodně mechošů si myslí, že při výměně oleje stačí měnit palivák
až někdy příště..., sice není "černý", ale přesto čerpadlo
nádrže přes něj neprotlačí ani potřebnou dávku paliva pro volnoběh + obtoky.
Tlak na railu při startu a volnoběhu 300 - 400barů.
(280bar už je hranice, kdy to padá do nouze)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“