skoda fabia III 1.4 TDI nenastartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
skoda fabia III 1.4 TDI nenastartuje
zdravím prosím o radu škoda fabia III 1.4 TDI 66KW (CUSB) vozidlo bylo v nouzovém režimu se závadou P0087 - Palivo, systémový tlak Rail - příliš nízký závada i vykazovala i nižší tlak než byl předepsaný. Závadu jsem vymazal a jel vozidlo projet. Cestou mi přestalo jet a nyní už nechytne a v ŘJ není žádná závada. Snímač tlaku nabíhá dle předepsaných hodnot zkoušel jsem i jiný a také žádná změna. Četl jsem o svolávací akci pokud byla tato chyba v ŘJ tak bylo nutné vyměnit snímač plnícího tlaku. Nemáte s tím někdo zkušenost nebo nevíte kde by mohl být problém? děkuji za rady a tipy
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
tak to budeš mít peklo na to přijít.
třeba tu bude někdo, kdo bude mít zkušenosti a pomůže na to přijít
existuje měřák na railový tlak?
podle mě čerpadlo dává málo, nebo by to někam utíká
přemýšlím kdyby u commonrailu nešlo čerpadlo v nádrži jak se bude chovat hlavní čerpadlo na rozvodech, jestli dotáhne naftu nebo nebude mít nedostatek
třeba tu bude někdo, kdo bude mít zkušenosti a pomůže na to přijít
existuje měřák na railový tlak?
podle mě čerpadlo dává málo, nebo by to někam utíká
přemýšlím kdyby u commonrailu nešlo čerpadlo v nádrži jak se bude chovat hlavní čerpadlo na rozvodech, jestli dotáhne naftu nebo nebude mít nedostatek
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
a) čistý (průchozí) palivový filtr (č.1 co je třeba ověřit)
b) čerpadlo nádrže by mělo dávat dost přes 1 bar
(obtokový ventil přívodu ve vysokotlaku je nastavený kolem 1,8baru)
c) přepouštěcí ventil vratky vstřiků (měl by podržet 10barů)
d) špatný snímač tlaku nebo ventil na railu
Hodně mechošů si myslí, že při výměně oleje stačí měnit palivák
až někdy příště..., sice není "černý", ale přesto čerpadlo
nádrže přes něj neprotlačí ani potřebnou dávku paliva pro volnoběh + obtoky.
Tlak na railu při startu a volnoběhu 300 - 400barů.
(280bar už je hranice, kdy to padá do nouze)
b) čerpadlo nádrže by mělo dávat dost přes 1 bar
(obtokový ventil přívodu ve vysokotlaku je nastavený kolem 1,8baru)
c) přepouštěcí ventil vratky vstřiků (měl by podržet 10barů)
d) špatný snímač tlaku nebo ventil na railu
Hodně mechošů si myslí, že při výměně oleje stačí měnit palivák
až někdy příště..., sice není "černý", ale přesto čerpadlo
nádrže přes něj neprotlačí ani potřebnou dávku paliva pro volnoběh + obtoky.
Tlak na railu při startu a volnoběhu 300 - 400barů.
(280bar už je hranice, kdy to padá do nouze)