Stránka 1 z 1

skoda fabia III 1.4 TDI nenastartuje

Napsal: 14 črc 2018, 14:15
od ejauto2
zdravím prosím o radu škoda fabia III 1.4 TDI 66KW (CUSB) vozidlo bylo v nouzovém režimu se závadou P0087 - Palivo, systémový tlak Rail - příliš nízký závada i vykazovala i nižší tlak než byl předepsaný. Závadu jsem vymazal a jel vozidlo projet. Cestou mi přestalo jet a nyní už nechytne a v ŘJ není žádná závada. Snímač tlaku nabíhá dle předepsaných hodnot zkoušel jsem i jiný a také žádná změna. Četl jsem o svolávací akci pokud byla tato chyba v ŘJ tak bylo nutné vyměnit snímač plnícího tlaku. Nemáte s tím někdo zkušenost nebo nevíte kde by mohl být problém? děkuji za rady a tipy

Napsal: 17 črc 2018, 06:37
od octavia_66_tdi
Aby to nebyla ta nejhorší varianta piliny v čerpadle :(

Kdyžtak podej info, čím to bylo, mám stejný verk nově doma :x .

Napsal: 19 črc 2018, 19:56
od ejauto2
už jsem zkoušel vyměnit kde co a zatím žádná změna :?

Napsal: 19 črc 2018, 20:21
od Tunningkiller
co vstřikovače? nehazej všechnu naftu zpět? stačí když jeden zlobí,a omrkni ventil na čerpadle zda tam nejsou pilliny

Napsal: 20 črc 2018, 05:53
od octavia_66_tdi
Já bych to tipoval na piliny v čerpadle, případně vadné, nebo čidlo na railu
:(.

Napsal: 20 črc 2018, 10:36
od ejauto2
piliny jsem tam nezaregistroval.. když to projíždím tak vždy vyskočí závada nízký tlak na railu P0087

Napsal: 20 črc 2018, 15:54
od ejauto2
zkoušel jsem měřit vstřiky na přepadech a nezaznamenal jsem nějakou velkou odchylku

Napsal: 22 črc 2018, 16:34
od octavia_66_tdi
tak to budeš mít peklo na to přijít.
třeba tu bude někdo, kdo bude mít zkušenosti a pomůže na to přijít

existuje měřák na railový tlak?
podle mě čerpadlo dává málo, nebo by to někam utíká
přemýšlím kdyby u commonrailu nešlo čerpadlo v nádrži jak se bude chovat hlavní čerpadlo na rozvodech, jestli dotáhne naftu nebo nebude mít nedostatek

:?:

Napsal: 22 črc 2018, 19:05
od ejauto2
četl jsem že pár lidí trápil obdobný problém u 1.6 TDI CR ta samá chyba a s tím že zkusili také vyměnit vše včetně čerpadla a vstřiků a žádná změna. Bohužel ale nikdo nenapsal jak to nakonec vyřešil

Napsal: 23 črc 2018, 06:18
od Tunningkiller
Ted už to teda ani nenastartuje? z podávačky nafta jde?

Napsal: 23 črc 2018, 07:55
od Jodr
a) čistý (průchozí) palivový filtr (č.1 co je třeba ověřit)
b) čerpadlo nádrže by mělo dávat dost přes 1 bar
(obtokový ventil přívodu ve vysokotlaku je nastavený kolem 1,8baru)
c) přepouštěcí ventil vratky vstřiků (měl by podržet 10barů)
d) špatný snímač tlaku nebo ventil na railu

Hodně mechošů si myslí, že při výměně oleje stačí měnit palivák
až někdy příště..., sice není "černý", ale přesto čerpadlo
nádrže přes něj neprotlačí ani potřebnou dávku paliva pro volnoběh + obtoky.
Tlak na railu při startu a volnoběhu 300 - 400barů.
(280bar už je hranice, kdy to padá do nouze)