Ahoj, mám problém se svojí octávií II, r.v. 2006 jedná se o motor 1,9 TDI PD BKC. Při jízdě do kopce najednou motor chcípnul a již nešel nastartovat. Ihned jsem napojil diagnostiku ale na motoru nebyla žádná závada, odtáhl jsem auto domů a zkusil znova nastartovat motor naskočil na dvě vteřiny a zase zhasl.
Kontroloval jsem naftu až po tandemové čerpadlo a vše je OK. Po dvaceti minutách motor opět naskočí na dvě vteřiny a pak zase nejde nastartovat. nesetkal jste se někdo s obdobným problémem.
Předem děkuji za odpověď.
Ukostření je v pořádku. Když ten motor dnes naskočil tak jen na jednu sekundu potom už ani jednou. Může být vadné nějaké relé i když jednotka nepíše žádnou závadu?
Hadice k tandemu OK, zpátečku jsem ještě nekontroloval, zítra zkontroluji.
Co se týká imma tak na něm žádná závada není a ani kontrolka nesvítí.
Zatím děkuji za nápady.
Pumpa je OK hadici přívodu nafty k tandemovému čerpadlu odpojím přímo u čerpadla dám tam skleničku od okurek a zapnu zapalování a na dvě vteřiny se rozjede čerpadlo a vyteče z hadičky nafta pod mírným tlakem. Po každém zapnutí vyteče stejná dávka.
Bez tandemu ti motor nepoběží ani na volnoběh.
Ale aby mohl stát musíš ho buď odšroubovat z hlavy nebo vyndat váčku, bez které ale motor taky nepojede, že jo.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak jsem dnes zkusil znovu vše projít a dvakrát to chytlo tak na jednu vteřinu, a hned se motor udusil jako kdyby se natlakoval po dvou minutách jsem rozdělal sací hadici u váhy vzduchu a ze všeho se vyvalil hustý šedý kouř jakoby neodcházeli spaliny z motoru. Myslím si že kdyby tam nešlo palivo tak by tam ten kouř nebyl. Je možné že by se třeba zbortil katalizátor nebo něco takového? Jak bych toto mohl identifikovat?. Děkuji za odpověď.