Sup II BMP+dsg

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
husar
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 14 bře 2015, 12:12

Sup II BMP+dsg

Příspěvek od husar »

Zdravím, má podle vás smysl přemýšlet o koupi Superba II s motorem 2.0tdi 103kw BMP a dsg, najeto 150k,rok 08. Nebo se tomu radši vyhnout kvůli dpf a praskání kliky? Děkuji za odpovědi
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Za mě PD s filtrem nebrat a s DSG už vůbec ne :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

jj nebrat kvuli pd+dpf=smrt
cemu vadi dsg? ja bych bez nej auto uz nechtel
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

PD+DPF smrt ale taky záleží asi na kusu. Toť sem se byl dívat na nějakého 3c passata a ikdyž na tachu 160,ve skutečnosti tak min jednou tolik tak výfuk jak zrcadlo.
Jinak DSG pokud někdo předtím nedrbal na servis proč ne... U nás na firmě jezdí statečně s 1.8 tsi a už má přes 400 tis a ok..
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

PD s DPF má šanci na přežití pokud jezdí pořád delší trasy..
navíc u tohoto by ještě musel pořešit navíc i vyvažováky?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

U novýho auta DSG klidně, u ojetiny bych byl opatrnější, jestli dostával servis co měl. Navíc manuál má delší kvalty, takže na delší cesty rozhodně příjemnější :)

(navíc DSG celkem podtáčí motor, což životnosti DPF taky nepřispívá)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak tady se řeší tdi to je jiná ale s tím tsi celkem solidní svezení a moc nepodtáčí. Možná ji někdo ladil. Samozřejmě kvedlák je na náklady někde jinde ale pokud chce někdo komfort musí připlatit a počítat s tím že to bude potom stát.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“