Bmw e 46 330D 150kw kolisani otacek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw e 46 330D 150kw kolisani otacek
Chlapi otacky haprujou az pri provozni teplote a to az po ujeti min.20km,jinak chyta na drc studeny i teply.
Prepadovy test viz foto,nemyslim ze je nejak tragicky,zhavky ok a rele zhaveni vymenene z funkcniho motoru a je to bez zmeny.
Diag.delphi psala k.o vsechny zhavky,nic vic
Na budiku je najezd 205tis
Soft serie
Pri vetsim seslapnuti plynu pri jizde jsou slyset divne pazvuky z motoru(jakoby praskle svody,nebo rachtani retezu?)zatim neovereno
Nejake napady?diky
Prepadovy test viz foto,nemyslim ze je nejak tragicky,zhavky ok a rele zhaveni vymenene z funkcniho motoru a je to bez zmeny.
Diag.delphi psala k.o vsechny zhavky,nic vic
Na budiku je najezd 205tis
Soft serie
Pri vetsim seslapnuti plynu pri jizde jsou slyset divne pazvuky z motoru(jakoby praskle svody,nebo rachtani retezu?)zatim neovereno
Nejake napady?diky
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
hele přesně toto to dělalo kdysi kámošovi, byla to e46 150kw
ještě to při tom zařachtání docela černě zahulilo, jezdil,jezdil až se propálil píst, totální škody, turbo na kaši,motor neopravitelný, řešil jsem to výměnou motoru tak bacha na to
dodnes ale nevím čím to bylo, jestli uchcával vstřik,vletěla tam klapka nebo co se vlastně stalo..
ještě to při tom zařachtání docela černě zahulilo, jezdil,jezdil až se propálil píst, totální škody, turbo na kaši,motor neopravitelný, řešil jsem to výměnou motoru tak bacha na to
dodnes ale nevím čím to bylo, jestli uchcával vstřik,vletěla tam klapka nebo co se vlastně stalo..