Bmw e 46 330D 150kw kolisani otacek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jeste zmerim tlaky ve valcich,jak se k tomu dostanu.
Kolik to ma vubec mit a jaka je minimalni hranice?
Kdyz budou tlaky ok,tak uz to musi delat vstriky
Nevite kam zajet se vstrikovacema napr.v Brne?
Tady u nas chce za otestovani 500 kus
Kolik to ma vubec mit a jaka je minimalni hranice?
Kdyz budou tlaky ok,tak uz to musi delat vstriky
Nevite kam zajet se vstrikovacema napr.v Brne?
Tady u nas chce za otestovani 500 kus
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Vstřiky, nic víc v tom nehledej.
Btw. Na těchto motorech ze zkušenosti, když ukapávájí vstřiky, tak ukazuje palubak nesmyslně nízkou spotřebu. Většinou to teda někdo postupně prekalibruje v budikach, takže to nepoznáš. Tak mrkni ve skrytém menu, jakou tam máš výchozí hodnotu.
Btw. Na těchto motorech ze zkušenosti, když ukapávájí vstřiky, tak ukazuje palubak nesmyslně nízkou spotřebu. Většinou to teda někdo postupně prekalibruje v budikach, takže to nepoznáš. Tak mrkni ve skrytém menu, jakou tam máš výchozí hodnotu.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Tak na tohle bych moc nespoléhal. A pochybuju , že by to někdo jen tak kalibroval. Jde to u starších ročníků a u novejch už to v menu ani není a musí se to dělat min. disem a i tam je to v omezené míře. To není z mé hlavy , tak je to popsáno vše na klubu bmw. U 150kw to rozhodně běžný uživatel nepřekalibruje, nemá jak
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Blbost, normálně je to ve skrytém menu, pokud dobře pamatuji, tak je to pole č. 20. Tzn. normálně tu spotřebu zkalibruje přes budíky. Na e60 s 160Kw (tj stejnej motor m57n) to 100% funguje, m57n2 taky. E46 už sem dlouho nedělal, tyhke pekáče už ke mě moc nejezdírosta tdi píše:Tak na tohle bych moc nespoléhal. A pochybuju , že by to někdo jen tak kalibroval. Jde to u starších ročníků a u novejch už to v menu ani není a musí se to dělat min. disem a i tam je to v omezené míře. To není z mé hlavy , tak je to popsáno vše na klubu bmw. U 150kw to rozhodně běžný uživatel nepřekalibruje, nemá jak
Jak píšu, každá m57, co jí ukapávávaly výstřiky, vykazovala podle palubaku o 1-2l menší spotřebu, než podle tankování. To je taková rychlá indície, pro ověření bych právě zkontroloval ten koeficient spotřeby, jestli si to někdo uměle nesnižoval.
Dlouho bych nepřemýšlel a vstřiky vytáhnul na stolici. Pokud se na to vykašleš, tak jen připomínám, že m57n se dávala pouze do posledních E46 a prvních e60/65/83. Typ motoru je teda stejnej, ale použít do E46 jde jen z E46, jinak nesedí příruba na převodovku.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Tohle je k menu z E46
20. Koeficient spotřeby Not used = Korekce výpočtu spotřeby paliva ( u nových modelů nepoužito )
Vzorec pro korekci : ukázaná spotřeba x 1000 / skutečná spotřeba = Korekce
Stiskem tlačítka probíhá korekce v číslech 0 – 9. Stiskem tlačítka v okamžiku, kdy je zobrazeno správné číslo s korekce provede.
- 20.0 Koeficient korekce
- 20.1 Nastavení 10er = řádu desetin
- 20.2 Nastavení 100er a 1000er = setin a tisícin
- 20.3 Uložení a zobrazení nastavených hodnot
Vím , že se to probíralo na klubu a jde to přes menu štelovat pouze u prvních E46. U těch novejch to už nejde. Však u té mé 150kw už taky ne , ted jsem se byl schválně podívat.
20. Koeficient spotřeby Not used = Korekce výpočtu spotřeby paliva ( u nových modelů nepoužito )
Vzorec pro korekci : ukázaná spotřeba x 1000 / skutečná spotřeba = Korekce
Stiskem tlačítka probíhá korekce v číslech 0 – 9. Stiskem tlačítka v okamžiku, kdy je zobrazeno správné číslo s korekce provede.
- 20.0 Koeficient korekce
- 20.1 Nastavení 10er = řádu desetin
- 20.2 Nastavení 100er a 1000er = setin a tisícin
- 20.3 Uložení a zobrazení nastavených hodnot
Vím , že se to probíralo na klubu a jde to přes menu štelovat pouze u prvních E46. U těch novejch to už nejde. Však u té mé 150kw už taky ne , ted jsem se byl schválně podívat.
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54