Bmw e 46 330D 150kw kolisani otacek

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

na bmw to chce min. Inpu ;) ty vstřiku už nejsou nic moc. je potřeba se ještě podívat na korekce.
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Jeste zmerim tlaky ve valcich,jak se k tomu dostanu.
Kolik to ma vubec mit a jaka je minimalni hranice?
Kdyz budou tlaky ok,tak uz to musi delat vstriky
Nevite kam zajet se vstrikovacema napr.v Brne?
Tady u nas chce za otestovani 500 kus
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Vstřiky, nic víc v tom nehledej.

Btw. Na těchto motorech ze zkušenosti, když ukapávájí vstřiky, tak ukazuje palubak nesmyslně nízkou spotřebu. Většinou to teda někdo postupně prekalibruje v budikach, takže to nepoznáš. Tak mrkni ve skrytém menu, jakou tam máš výchozí hodnotu.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Tak na tohle bych moc nespoléhal. A pochybuju , že by to někdo jen tak kalibroval. Jde to u starších ročníků a u novejch už to v menu ani není a musí se to dělat min. disem a i tam je to v omezené míře. To není z mé hlavy , tak je to popsáno vše na klubu bmw. U 150kw to rozhodně běžný uživatel nepřekalibruje, nemá jak ;)
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Jj dlouhodoby prumer je 5,6 :-)
Co takhle flaknout jen trysky do ultrazvuku a zase to slozit?
Nebo je to nesmysl a rovnou to dat nekomu kdo to dela?
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně to se stalo kámošovi,uchcaval vstřik/y propálil se píst na čtvrtém válci,hlava v hajzlu,turbo taky atd. Oprava výměnou motoru za 50tis....
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo kdybys chtěl tak na to mám zrepasovany vysokotlaký čerpadlo,nechám ho levne
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

rosta tdi píše:Tak na tohle bych moc nespoléhal. A pochybuju , že by to někdo jen tak kalibroval. Jde to u starších ročníků a u novejch už to v menu ani není a musí se to dělat min. disem a i tam je to v omezené míře. To není z mé hlavy , tak je to popsáno vše na klubu bmw. U 150kw to rozhodně běžný uživatel nepřekalibruje, nemá jak ;)
Blbost, normálně je to ve skrytém menu, pokud dobře pamatuji, tak je to pole č. 20. Tzn. normálně tu spotřebu zkalibruje přes budíky. Na e60 s 160Kw (tj stejnej motor m57n) to 100% funguje, m57n2 taky. E46 už sem dlouho nedělal, tyhke pekáče už ke mě moc nejezdí :D
Jak píšu, každá m57, co jí ukapávávaly výstřiky, vykazovala podle palubaku o 1-2l menší spotřebu, než podle tankování. To je taková rychlá indície, pro ověření bych právě zkontroloval ten koeficient spotřeby, jestli si to někdo uměle nesnižoval.

Dlouho bych nepřemýšlel a vstřiky vytáhnul na stolici. Pokud se na to vykašleš, tak jen připomínám, že m57n se dávala pouze do posledních E46 a prvních e60/65/83. Typ motoru je teda stejnej, ale použít do E46 jde jen z E46, jinak nesedí příruba na převodovku.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Tohle je k menu z E46
20. Koeficient spotřeby Not used = Korekce výpočtu spotřeby paliva ( u nových modelů nepoužito )
Vzorec pro korekci : ukázaná spotřeba x 1000 / skutečná spotřeba = Korekce
Stiskem tlačítka probíhá korekce v číslech 0 – 9. Stiskem tlačítka v okamžiku, kdy je zobrazeno správné číslo s korekce provede.
- 20.0 Koeficient korekce
- 20.1 Nastavení 10er = řádu desetin
- 20.2 Nastavení 100er a 1000er = setin a tisícin
- 20.3 Uložení a zobrazení nastavených hodnot
Vím , že se to probíralo na klubu a jde to přes menu štelovat pouze u prvních E46. U těch novejch to už nejde. Však u té mé 150kw už taky ne , ted jsem se byl schválně podívat. ;)
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Odpovědět

Zpět na „BMW“